نکته بین رنگ ها شوید!

بهترین نرم افزار اصلاح و تصحیح رنگ کدام است؟ یکی از بهترین نرم افزارهای اصلاح رنگ Color Finesse است و با توجه به امکانات جداب و ویژه ای که دارد نیاز بسیاری از کاربران را رفع می کند. با کلیک همراه باشید تا نگاهی به این نرم افزار داشته باشیم.

نکته بین رنگ ها شوید!

نرم افزار Color Finesse محصول شرکت Synthetic Aperture یک پلاگین قدرتمند با قابلیت نصب و راه اندازی برروی نرم افزارهای مختلفی همچون Adobe After Effect، Adobe Premiere ، Final Cut و … و یا بصورت مستقل استفاده کنید. البته این پلاگین بصورت پیش فرض برروی تمامی نسخه های نرم افزار ادوبی افتر افکت وجود دارد (البته یک نسخه دمو) و برای استفاده از آن باید یا سریال نامبر آن را خریداری کنید و یا آن را کرک کنید.

این پلاگین به دلیل اینکه دسترسی کاملی را به کاربر جهت تغییر طیف رنگ ها می دهد بسیار پرطرفدار است. هرچند کمتر در ایران از آن استفاده می شود اما توانایی هایی دارد که سایر نرم افزارها و پلاگین های اصلاح رنگ از انجام آن ناتوان هستند. تصحیح رنگ در محیط های RGB ، CMY ، HSL و YCbCr بصورت کامل صورت می گیرد و شما می توانید به وسیله ابزارهای موجود در برنامه به راحتی به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنید.

شرکت سازنده با ساده کردن برنامه و کاستن از جلوه های گرافیکی (چیزی که در نرم افزارهای مشابه به شدت دیده می شود) سعی کرده تا امکانات بهتر و بیشتری را ارایه دهد. از این نرم افزار برای تولید فیلترهایی که بصورت Fade هستند بصورت کاملا حرفه ای می توان استفاده کرد.

از همه مهم تر شما می توانید از Preset های تولید شده توسط خودتان خروجی ۳D LUT بگیرید که این نیز یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار به شمار می آید.

برخی دیگر از ویژگی های این برنامه بدین شرح است:

هماهنگی خودکار رنگ ها و متعادل کردن رنگ های سیاه و سفید و خاکستری

قابلیت اجرای Auto-Color و Auto-Exposure و Auto Contrast بصورت هوشمندانه

ابزار ترمیم Highlight برای تصحیح نواحی بیش از حد روشن و یا Over Exposure

کنترل قدرتمند بر سایه ها ، سایه روشن ها ، نقاط پررنگ برای تصحیح رنگ کلی

و موارد دیگر

تهیه شده در کلیک

ارسال نظر