امکان مقایسه تلفن های هوشمند به موتور جستجوی گوگل اضافه شد

رسانه کلیک - گوگل به منظور سهولت در مقایسه تلفن های هوشمند سیستمی به موتور جستجوی خود اضافه کرده که طی آن کاربر با درج واژه «vs» می‌تواند دو تلفن همراه مد نظر خود را با هم مقایسه کند.

امکان مقایسه تلفن های هوشمند به موتور جستجوی گوگل اضافه شد

اکثر مردم زمانی که می‌خواهند تلفن‌های همراه مورد علاقه خود را با هم مقایسه کنند، به سایت‌های بزرگ مراجعه می‌کنند و به مقایسه مشخصات آن‌ها می پردازند. حال گوگل راهی ابداع کرده که با وارد کردن نام دو مدل مورد نظر به همراه «vs» تلفن‌های مورد نظر کاربر را با هم مقایسه می‌کند.

سایت‌های بسیاری در حوزه موبایل و مشخصات آن فعالیت دارند که با نگاهی به آن‌ها متوجه تفاوت بین تلفن‌های هوشمند شرکت‌های مختلف می‌شوید. اما گوگل اخیراً به موتور جستجوی خود گزینه‌ای اضافه کرده که به مقایسه تلفن های هوشمند می‌پردازد.

از طریق این روش و پس از جستجوی مدل‌های مورد نظر، چند ستون به نمایش درمی‌آید که در صورت تمایل می‌توانید نوار آبی رنگ (نمایش پیشرفته مشخصات) را انتخاب کنید و پس از آن اطلاعات تلفن‌های مورد نظر به نمایش درمی‌آید.

البته بنابر نظرات کاربران برخی از مشخصات ذکر شده با مشخصات واقعی گوشی‌ها تفاوت دارند. برای مثال، موتور جستجوی گوگل برای توضیح مشخصات مدل Pixel 2 XL، به جای پورت USB-C اشتباهاً ذکر کرده این مدل دارای پورت Micro-USB است.

برخی از سایت‌های متخصص در حوزه موبایل اعلام کرده‌اند که مشخصات ارائه شده در قسمت بررسی موبایل گوگل، ۱۰۰ درصد صحیح نیست و نیاز به اصلاح دارد.

ارسال نظر