مقایسه همه‌جانبه LG V20 و Galaxy S7 Edge و آیفون ۷

LG V20 و Galaxy S7 Edge و آیفون ۷، هر سه از گوشی های هوشمند برتر بازار هستند ولی باید دید از نظر امکانات کدام یک از همه بهتر هستند.

مقایسه همه‌جانبه LG V20 و Galaxy S7 Edge و آیفون ۷

کلیک-دنیای گوشی های هوشمند این روزها کمی عجیب تر از گذشته است. نوت ۷ های منفجر شده و آیفون های بدون جک سه میلیمتری هدفون بسیاری از کاربران را برای خرید از برندهای معتبر مردد کرده است. زمان زیادی از معرفی گوشی هوشمند جدید LG یعنی V20 نگذشته است و این گوشی هوشمند توانسته جای خوبی برای خود در بازار پیدا کند. امکانات و قابلیت های V20 از بسیاری از نمونه های مشابه و هم رده خود بالاتر است. می توان آیفون و سامسونگ را از رقبای جدی ال جی در زمینه گوشی های هوشمند دانست، در این مقایسه ما سه گوشی هوشمند برتر موجود در بازار را انتخاب کرده ایم که بسیاری از مخاطبان برای خرید یک گوشی هوشمند شاید میان این سه گزینه نتوانند یکی را انتخاب کنند.

LG V20، امکانات، ویژگی ها و قیمت

مقایسه همه‌جانبه LG V20 و Galaxy S7 Edge و آیفون 7

ال جی V20 دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی، دوربین دوگانه، عمر باتری طولانی و اندروید نوقا ۷٫۰ است. ال جی V20 دارای حسگر اثر انگشت است که از آن می توان به عنوان وسیله ای برای باز کردن صفحه نمایش گوشی هوشمند استفاده کرد. صفحه نمایش V20 از گلکسی S7 Edge و آیفون ۷ بزرگ تر است و دارای ابعادی معادل ۱۵۹٫۷۸٫۱ x 78.1 x 7.6mm است. بسیاری از کاربران صفحه نمایش بزرگ را ترجیح می دهند ولی برخی کاربران نیز به راحت بودن گوشی هوشمند در دست توجه دارند، V20 در کنار رقبای خود گوشی زیاد خوش دستی نیست.

ال جی V20 با پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 قدرت یافته است و دارای حافظه رم ۴GB و ۶۴GB حافظه داخلی است. هم چنین V20 از Micro SD نیز پشتیبانی می کند. باتری V20 باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری است. هم چنین V20 دارای دوربین دو گانه با دو لنز مجزا است، یک لنز ۸ مگا پیکسلی با زاویه ۱۳۵ درجه و یک لنز ۱۶ مگا پیکسلی با زاویه باز، هم چنین دوربین جلو V20 یک دوربین ۵ مگا پیکسلی با زاویه دید ۱۲۰ درجه است.

V20 یکی از اولین گوشی های هوشمندی است که با اندروید نوقا عرضه شده است و اگر بخواهیم یکی از ویژگی های منحصر به فرد V20 را نام ببریم می توانیم به صدای استریو و اسپیکر های بسیار قوی آن اشاره کنیم. صدای V20 توانسته از بسیاری از آزمایش ها سربلند بیرون بیاید و صدایی بسیار رسا و بدون هیچ نویزی ایجاد کند.

قیمت V20 از ۸۰۰ دلار آغاز می شود و این قیمت براساس محل خرید گوشی هوشمند متغیر است. در حال حاضر V20 یکی از بهترین گوشی های هوشمند موجود در بازار است.

Galaxy S7 Edge، امکانات، ویژگی ها و قیمت

مقایسه همه‌جانبه LG V20 و Galaxy S7 Edge و آیفون 7

Galaxy S7 Edge در حال حاضر از بهترین های بازار گوشی های هوشمند است، شاید بعد از ماجرای نوت ۷ اعتماد به گوشی های سامسونگ کمی سخت باشید ولی در کل اگر منصفانه قضاوت کنیم Galaxy S7 Edge از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است. صفحه نمایش HD با رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ و تراکم پیکسل ۵۳۴PPI از ویژگی های صفحه نمایش Galaxy S7 Edge است. Galaxy S7 Edge با پردازنده Snapdragon 820 octa-core قدرت یافته است. حافظه S7 Edge،۴GB حافظه رم است و با اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ عرضه شده است S7 Edge گوشی هوشمند بسیار مناسبی برای بازی است و از گرافیک خوبی برخوردار است، تراشه S7 Edge 64 در صد از تراشه S6 سریع تر است. هم چنین S7 Edge از بازی های سه بعدی به راحتی پشتیبانی می کند.

بی شک اولین چیزی که در S7 Edge نظر همه را به خود جلب می کند صفحه نمایش با کیفیت آن است. S7 Edge دارای باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری است که به راحتی طول یک روز را پشتیبانی می کند. شاید به جرئت بتوان گفت از نظر عمر باتری S7 Edge بسیار بهتر از ال جی و آیفون ۷ عمل کرده است و S7 Edge توانسته با قابلیت شارژ سریع این دو رقیب خود را در این زمینه پشت سر بگذارد. دوربین S7 Edge یک دوربین ۱۲ مگا پیکسلی با لرزش گیر اپتیکال است و دوربین جلو آن نیز ۵ مگا پیکسل است. هر دو دوربین دارای دیافراگم ۱٫۷ هستند که به کاربر این امکان را می دهد که در نور کم به راحتی عکاسی کند. دوربین S7 Edge از نظر عملکرد در نور کم از ال جی و آیفون ۷ بسیار بهتر عمل می کند. S7 Edge دارای حسگر اثر انگشت است که بر روی دکمه خانه آن تعبیه شده است، سرعت حسگر اثر انگشت S7 Edge از آیفون ۷ سریع تر است. S7 Edge قابلیت پشتیبانی از Micro SD تا ظرفیت ۲TB را دارد.

از دیگر قابلیت های S7 Edge می توان به قابلیت ضدآب بودن و مقاومت در عمق ۵ فوتی تا ۳۰ دقیقه را می توان نام برد.

قیمت S7 Edge از ۷۰۰ دلار آغاز می شود و باز هم به کشوری که شما از آن گوشی هوشمند را خریداری می کنید بستگی دارد و شاید شاهد اختلاف قیمت جزئی باشید.

آیفون ۷، امکانات، ویژگی ها و قیمت

مقایسه همه‌جانبه LG V20 و Galaxy S7 Edge و آیفون 7

بی شک همه در رابطه با آیفون ۷ خبرهایی را شنیده اند، گوشی هوشمندی که بسیار سرو صدا به پا کرد. شاید بتوان گفت که اپل هر سال با گوشی های هوشمند خود سرو صدا به پا می کند و بازار بقیه کمپانی ها را خراب می کند!

ظاهر آیفون ۷ بسیار شبیه به آیفون ۶ است، یکی از ویژگی های آیفون های جدید دو رنگ جدید اضافه شده به آن ها بود که در مدل های قبلی آیفون ما شاهد این دو رنگ نبودیم، مشکی زغالی و مشکی براق رنگ هایی بودند که ما در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس شاهد آن ها هستیم. یکی دیگر از مسائل جدید و تازه در آیفون ۷ حذف جک سه میلیمتری هدفون آن بود که مخالفان و موافقان بسیاری داشت. آیفون ۷ دارای دوربین ۱۲ مگا پیکسلی با دیافراگم ۱٫۸ می باشد.

آیفون ۷ با پردازنده A10 قدرت یافته است که ۴۰ درصد از پردازنده آیفون ۶ سریع تر است. عمر باتری آیفون ۷ از مدل قبلی خود یعنی آیفون ۶ بسیار بیشتر است، باتری های آیفون ۷ و S7 Edge از قابلیت های بسیار نزدیک به هم ایجاد شده اند و شاید تمایز قائل شدن میان این دو کمی سخت باشد. آیفون ۷ با حافظه های ۳۲ و ۱۲۸ و ۲۵۶GB عرضه شده است. این در حالی است که S7 Edge تنها با حافظه های ۳۲GB و ۶۴GB عرضه شده است.

آیفون ۷ با قیمت ۶۵۰ دلار عرضه می شود.

شاید تصمیم گیری نهایی کمی سخت باشد، همیشه جنگ میان برترین ها در زمینه گوشی هوشمند وجود دارد و انتخاب سخت است. آیفون ۷ در مقایسه با ال جی V20 و S7 Edge ارزان تر و قدرتمند تر است. S7 Edge دارای جک هدفون است که در آیفون ۷ ما با فقدان آن مواجه هستیم. در کل اگر سیستم عامل اندروید را انتخاب کرده اید شاید S7 Edge انتخاب مناسب تری برای شما باشد و اگر ترجیح می دهید گوشی شما جک هدفون داشته باشد بدیهی است که نباید به سراغ آیفون ۷ بروید.

در هر صورت بسیاری از افراد و کاربران در هر شرایطی سیستم عامل iOS را به اندروید ترجیح می دهند و دوست دارند که از iOS استفاده کنند تا با اندروید خود درگیر باشند! در هر صورت انتخاب بسیار سلیقه ای است و هر کاربر باید بر اساس نیاز خود گوشی هوشمند مورد نظر خود را انتخاب کند.

ارسال نظر