تصاویر مفهومی نوکیا ۹ لو رفت

تصاویر مفهومی یا کانسپت، تصاویری هستند که خالق یک محصول آنها را تولید می‌کند. اما گاهی این تصاویر بسیار به محصول واقعی شبیه خواهد بود. یکی از کاربران فیسبوک به نام فون دیزاینر (Phone Designer) تصاویر مفهومی را از گوشی نوکیا ۹ منتشر کرده است.

تصاویر مفهومی نوکیا ۹ لو رفت

به گزارش کلیک ، تصاویر منتشر شده از Nokia 9 به حدی زیباست که توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد. در این تصاویر، اندازه صفحه نمایش ۵/۵ اینچ با نسبت طول به عرض ۲:۱ بوده که حاشیه های بسیار ناچیز آن اسپیکرهای استریوی پنل جلویی را در خود جای داده‌اند. چنین طراحی زیبایی می تواند محبوبیت سابق نوکیا را دوباره به آن بازگرداند.

لازم به ذکر است در تصاویر مفهومی منتشر شده نوکیا ۹ به اندروید O و دوربین دوگانه مجهز است و دارای طراحی یکپارچه و بسیار زیبایی نیز می باشد، البته در سال جاری اکثر گوشی های هوشمند طراحی یکپارچه خواهند داشت.

افرادی که اقدام به انتشار این تصاویر نموده‌اند، اعلام کردند که Nokia 9 پرچمدار شرکت HMD Global خواهد بود که در مرداد سال جاری به بازار عرضه می گردد. از جمله‌ مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند می توان اشاره کرد به چیپست اسنپدراگون ۸۳۵، لنز زایس، ضبط صدای ۳۶۰ درجه و استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب.

ارسال نظر