والدین برای پیدا کردن موقعیت مکانی فرزندان خود از Connect Tag سامسونگ استفاده کنند

رسانه کلیک - والدینی که نگران فرزندان خود هستند و می‌خواهند در هر لحظه موقعیت مکانی فرزندانشان را دنبال کنند، می‌توانند از Connect Tag سامسونگ بهره ببرند.والدین نقش خطیری در مراقبت از فرزندان دارند و جدا از تأمین نیازهای فرزندان از قبیل نیاز به خوراک و پوشاک و عشق ورزیدن باید همواره مراقب آن‌ها نیز باشند. به‌ تازگی شرکت سامسونگ این امکان را به معنای واقعی کلمه برای تمام والدین فراهم کرده است.

والدین برای پیدا کردن موقعیت مکانی فرزندان خود از Connect Tag سامسونگ استفاده کنند

والدین نقش خطیری در مراقبت از فرزندان دارند و جدا از تأمین نیازهای فرزندان از قبیل نیاز به خوراک و پوشاک و عشق ورزیدن باید همواره مراقب آن‌ها نیز باشند. به‌ تازگی شرکت سامسونگ این امکان را به معنای واقعی کلمه برای تمام والدین فراهم کرده است.

Connect Tag محصول جدید سامسونگ که گفته می‌شود اولین محصول دیجیتال ارائه‌ دهنده فناوری narrowband network است، کنترل بیشتر فرزندان را برای والدین به ارمغان می‌آورد. سامسونگ اعلام کرده که این محصول با استفاده از دو نوع اتصال wifi یا داده‌های تلفن همراه اطلاعات موقعیتی فرزندان را در اختیار والدین قرار می‌دهد. با هر بار شارژ این محصول کوچک سامسونگ تا هفت روز نیازی به شارژ دوباره آن نیست. این دستگاه که برای اتصال به اینترنت از پهنای باند سلولی استفاده می‌کند، از مزیت استثنایی مصرف بهینه باتری و اینترنت برخوردار است.

کاربران سامسونگ می‌توانند با نصب Connect Tag سامسونگ روی کوله‌پشتی، قسمتی از لباس فرزند و هر وسیله دیگری که اهمیت دارد، هر لحظه از موقعیت مکانی وی مطلع شوند. این محصول همچنین مجهز به ویژگی geofence است که والدین با آن می‌توانند برای هر وسیله محدوده‌ای را تعریف کنند و در صورت خارج شدن آن از محدوده مورد نظر به سرعت مطلع شوند؛ به‌عنوان‌ مثال، زمانی که فرزندتان وارد مدرسه می‌شود Connect Tag پیامی مبنی بر اینکه «فرزند شما اکنون وارد مدرسه شد» برای شما ارسال می‌کند.

این محصول با ضخامت ۱٫۱۹ سانتی‌متر و پهنای ۴٫۲۱ سانتی‌متر در برابر آب و هر گونه گرد و غبار مقاوم است. این گجت که قیمت نهایی آن همچنان معلوم نیست، اواخر همین هفته در اجلاس محصولات سامسونگ رونمایی می‌شود و قبل از فروش بین‌المللی ابتدا در کره جنوبی به فروش می‌رسد.

ارسال نظر