امکان پرداخت از طریق لباس با Visa Ready فراهم شد!

ممکن است تا به حال پرداخت های خود را به وسیله روش های نوین مانند پرداخت توسط گوشی همراه و یا حتی ساعت هوشمند خود انجام داده اید.  به تازگی شرکت تولید کننده کارت های اعتباری ویزا و مستر کارت به فناوری پرداخت فوری از طریق لباس دست یافتند.

امکان پرداخت از طریق لباس با Visa Ready فراهم شد!

به گزارش کلیک، در پی کنفرانس رونمایی از آخرین تکنولوژی های پرداختی شرکت ویزا و مسترکارت در کنفرانس جهانی موبایل 2016، از تازه ترین تکنولوژی پرداخت پرده برداری شد؛ امکان پرداخت از طریق هرگونه لوازم همراه شما، از کیف گرفته تا لباس. این سیستم پرداخت متصل شونده، که با نام Visa Ready شناخته می شود، قادر است با اتصال به وسایل شخصی شما و ایجاد پنل امنیتی مشکل پرداخت را برای کاربران حل کند. یکی از اولین برندهای تولید کننده فناوری های پوشیدنی که از این تکنولوژی برای نخستین بار و با همکاری شرکت ویزا استفاده کرد، سواچ بود. این شرکت با اضافه کردن سیستم پرداختی آنلاین به طراحی های خود مشکل پرداخت را برای بسیاری از کاربران حل کرده است.

در همین راستا، شرکت مستر کارت نیز با ورود به حوزه مد و طراحی های روز، با اضافه کردن امکان پرداخت به لباس و کیف وغیره این دسترسی را برای دوستداران تکنولوژی به وجود آورده است. باید دید، در آینده ای نه چندان دور آیا این تکنولوژی می تواند به تراکنش های روزانه ما اضافه شود ؟

منبع: theverge

ارسال نظر