Conspire شبکه اجتماعی کسب و کارهای حرفه ای

<p>شبکه اجتماعی Conspire با بیش از 81 هزار عضو، یکی از فعال ترین شبکه های اجتماعی در عرصه کسب و کار به حساب می آید. به گزارش کلیک، مدتی است که شبکه های اجتماعی تخصصی، مخطابین بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک پیدا کرده اند. برای مثال ViewBug که یک شبکه اجتماعی برای عکاسان سراسر دنیاست، به تازگی میان کاربران محبوب شده است. از طرف دیگر سرویس هایی همچون Linkedin نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. اما این سرویس کاملا رایگان نبوده و برای استفاده از کلیه خدمات آن احتیاج به آپگرید اکانت کاربری خود دارید.</p> <p>سرویس ارسال پیغام این شبکه اجتماعی بر مبنای ایمیل های اصلی شما صورت می گیرد و شما نتیجه پیغامتان را در ایمیلتان دریافت خواهید کرد. اگر اکانت گوگل خود را به کانسپایر متصل کنید یا بوسیله اکانت گوگل عضو شوید، سیستم تحلیلگر کانسپایر داده های ایمیل شما را آنالیز کرده و بر همین مبنا به شما در پیدا کردن ارتباطات جدید کمک می کند. در واقع Conspire یک سرویس اجتماعی حرفه ای است که تمرکز آن برروی شناساندن افراد جدید نیست، بلکه میزان استحکام ارتباطات بین افراد است. ممکن است شما با یک فرد تنها یک ملاقات 5 دقیقه ای داشته باشید و با فرد دیگری نزدیک به 5 سال آشنایی داشته و همکاری کرده باشید. کانسپایر با بهره گیری از این اطلاعات، افراد را به شما معرفی می کند.</p> <p>یکی از بهترین امکانات ارائه شده، افزونه گوگل کروم Conspire است. بوسیله این این افزونه به سادگی می توانید کلیه اتفاقات اکانت خود را به راحتی بررسی نمایید و دیگر نیازی به مراجعه روزانه به وبسایت اصلی نیست. از طرف دیگر ابزارهای موجود در Conspire بسیار قدرتمند هستند. فرقی ندارد که به دنبال یک مشتری بالقوه باشید، برای کسب و کار جدیدتان دنبال سرمایه گذار باشید یا در جستجوی یک شغل جدید باشید؛ همه این موارد از طریق شبکه اجتماعی Conspire امکان پذیر است. همچنین Conspire جایگزین بسیار مناسبی برای Linkedin به حساب می رود. حتما برایتان سوال پیش می آید چرا از Conspire به جای Linkedin استفاده کنیم؟ اول اینکه این شبکه اجتماعی برخلاف Linkedin کاملا رایگان است و تنها یک نوع اکانت کاربری در آن وجود دارد و برای استفاده از تمامی امکانات آن مثل Linkedin نیازی به خرید اکانت Premium ندارید. دومین مورد، طراحی منحصر بفرد و Flat وبسایت این شبکه اجتماعی است که مخاطبین را سریع تر و راحت تر جذب خود می کند. مسئله سوم و مهم ترین مورد، به روز بودن رابط کاربری Conspire نسبت به Linkedin است.  نکته قابل توجه این است که اکانت Conspire قابلیت اتصال به اکانت Linkedin را نیز دارد.</p>

Conspire شبکه اجتماعی کسب و کارهای حرفه ای

به گزارش کلیک، مدتی است که شبکه های اجتماعی تخصصی، مخطابین بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی همچون فیس بوک پیدا کرده اند. برای مثال ViewBug که یک شبکه اجتماعی برای عکاسان سراسر دنیاست، به تازگی میان کاربران محبوب شده است. از طرف دیگر سرویس هایی همچون Linkedin نیز محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. اما این سرویس کاملا رایگان نبوده و برای استفاده از کلیه خدمات آن احتیاج به آپگرید اکانت کاربری خود دارید.

سرویس ارسال پیغام این شبکه اجتماعی بر مبنای ایمیل های اصلی شما صورت می گیرد و شما نتیجه پیغامتان را در ایمیلتان دریافت خواهید کرد. اگر اکانت گوگل خود را به کانسپایر متصل کنید یا بوسیله اکانت گوگل عضو شوید، سیستم تحلیلگر کانسپایر داده های ایمیل شما را آنالیز کرده و بر همین مبنا به شما در پیدا کردن ارتباطات جدید کمک می کند.
در واقع Conspire یک سرویس اجتماعی حرفه ای است که تمرکز آن برروی شناساندن افراد جدید نیست، بلکه میزان استحکام ارتباطات بین افراد است. ممکن است شما با یک فرد تنها یک ملاقات 5 دقیقه ای داشته باشید و با فرد دیگری نزدیک به 5 سال آشنایی داشته و همکاری کرده باشید. کانسپایر با بهره گیری از این اطلاعات، افراد را به شما معرفی می کند.

یکی از بهترین امکانات ارائه شده، افزونه گوگل کروم Conspire است. بوسیله این این افزونه به سادگی می توانید کلیه اتفاقات اکانت خود را به راحتی بررسی نمایید و دیگر نیازی به مراجعه روزانه به وبسایت اصلی نیست. از طرف دیگر ابزارهای موجود در Conspire بسیار قدرتمند هستند. فرقی ندارد که به دنبال یک مشتری بالقوه باشید، برای کسب و کار جدیدتان دنبال سرمایه گذار باشید یا در جستجوی یک شغل جدید باشید؛ همه این موارد از طریق شبکه اجتماعی Conspire امکان پذیر است.
همچنین Conspire جایگزین بسیار مناسبی برای Linkedin به حساب می رود. حتما برایتان سوال پیش می آید چرا از Conspire به جای Linkedin استفاده کنیم؟ اول اینکه این شبکه اجتماعی برخلاف Linkedin کاملا رایگان است و تنها یک نوع اکانت کاربری در آن وجود دارد و برای استفاده از تمامی امکانات آن مثل Linkedin نیازی به خرید اکانت Premium ندارید.
دومین مورد، طراحی منحصر بفرد و Flat وبسایت این شبکه اجتماعی است که مخاطبین را سریع تر و راحت تر جذب خود می کند. مسئله سوم و مهم ترین مورد، به روز بودن رابط کاربری Conspire نسبت به Linkedin است. نکته قابل توجه این است که اکانت Conspire قابلیت اتصال به اکانت Linkedin را نیز دارد.

ارسال نظر