تبدیل دوره‌های آموزش طراحی و برنامه‌نویسی جهش آکادمی به یک واحد اجباری

رسانه کلیک - از امسال برای اولین یک درس اجباری با عنوان مدرسه تکمیلی به چارت آموزشی رشته مهندسی نرم افزار دانشگاه شهید بهشتی اضافه شد.

تبدیل دوره‌های آموزش طراحی و برنامه‌نویسی جهش آکادمی به یک واحد اجباری

مدرسه تکمیلی با هدف تدریس مباحث کاربردی تر سعی میکند تا مهارت های فنی دانشجویان را تقویت کند و آن ها را آماده ورود به بازار کار کند. در دهه های اخیر به طور گسترده مشاهده کردیم که دانشجویان مهندسی فقط به مباحث تئوری رشته خود توجه میکنند و چون مهارت های فنی لازم را آموزش ندیده اند ، نمی‌توانند در رشته تخصصی خود جذب بازار کار شوند. در دانشکده علوم و مهندسی کامپیوتر شهید بهشتی اوضاع کمی متفاوت است .

از این ترم (تابستان ۹۶) دانشجویان میتوانند در سیستم گلستان یک واحد با عنوان مدرسه تکمیلی انتخاب کنند و مهارت های فنی را در مدت زمان حداقل یک هفته آموزش ببینند. با انتخاب واحد مدرسه تکمیلی از سیستم گلستان و یا از طریق وبسایت رویداد و یا از طریق سایت ایوند امکان ثبت نام در این دوره مدرسه تکمیلی برای عموم وجود دارد.

مدرسه تکمیلی همان دوره های آموزش طراحی و برنامه نویسی جهش آکادمی (وبکمپ) میباشد که در ۳ دانشگاه بزرگ و برتر کشور ( شهید بهشتی ، امیرکبیر و خواجه نصیر) برگزار میشود. این دوره ی جهش آکادمی با نام وبکمپ و با همکاری شتابدهنده جهش ، تیم وب دانشگاه شهید بهشتی ، انجمن دانشگاه صنعتی امیر کبیر و انجمن علمی دانشگاه خواجه نصیر از هر مبحث یک دوره ی مقدماتی و یک دوره ی پیشرفته ارائه میدهد.

در دوره های مقدماتی دانشجویان با مباحث پایه ای و ضروری آشنا میشوند و در دوره ی پیشرفته دانشجویان یک پروژه را به صورت کارگاهی انجام میدهند و در حین انجام پروژه توسط اساتید برتر کشور راهنمایی میشوند و مطالب پیشرفته تری را می آموزند.

این دوره های شامل:
- ui/ux
- html css bootstrap
- java script / jquery
- php laravel
- python django
- android
- ios
است که هر دوره ابتدا یک هفته آموزش مقدماتی و سپس یک هفته آموزش کارگاهی حرفه ای و پیشرفته خواهد داشت . دوره ها از ۲۴ تیر شروع شده و تا ۶ هفته ادامه خواهند داشت . هزینه ی دوره ها علی رغم کیفیت بالای برگزاری و سطح علمی و تجربی خوب اساتید با قیمت های دانشجویی قیمت گزاری شده .

جهش آکادمی از سال ۹۴ آغاز به کار کرده و تا کنون بیش از ۴۵۰ دانشجو در دوره های جهش آکادمی فارغ التحصیل شدند. تعداد بالایی از این فارغ التحصیلان در شرکت های نام آشنایی جذب بازار کار شده و تعدادی از آن ها هم توانستند تیم خوبی را تشکیل دهند و استارتاپ شخصی شان را راه اندازی کنند.

شاید این سابقه ی خوب دلیلی بود تا دانشگاه شهید بهشتی واحد مدرسه تکمیلی خود را به طور کامل به جهش آکادمی بسپارد. وقتی از دانشجوهای دوره های قبل در مورد بهترین ویژگی جهش آکادمی پرسیدیم ، آشنایی با افراد جدید متخصص و شبکه سازی تخصصی از مهمترین مواردی بود که دانشجویان برای دوره های جهش آکادمی ذکر کردند.

برای ثبت نام در دوره های جهش آکادمی میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید. مخاطبان رسانه کلیک برای دریافت تخفیف ۲۰ درصدی می توانند از کد تخفیف CLICK استفاده کنند.
academy.jahesh.co
تلگرام و اینستاگرام :
@jaheshacademy

جهش آکادمی

ارسال نظر