Note 5 Lite C میان‌رده‌ای دیگر از شرکت کولپد

رسانه کلیک – شرکت چینی کولپد Coolpad جدیدترین گوشی هوشمند خود را تحت عنوان Note 5 Lite C معرفی کرد. مشخصات کلی این اسمارت فون را می‌توانید در مطلب زیر دنبال کنید.

Note 5 Lite C میان‌رده‌ای دیگر از شرکت کولپد

گوشی هوشمند Coolpad Cool Play 6 آخرین محصول شرکت چینی کولپد بود و پس از معرفی این اسمارت فون تا مدت‌ها خبری از اسمارت فون های سری کول پد نبود. حال پس از مدت‌ها شرکت کولپد با گوشی هوشمند کولپد Note 5 Lite C به بازار آمده است. دلیل غیبت طولانی کولپد مشکلات مالی عنوان شده و آخرین گوشی هوشمند عرضه‌شده توسط این شرکت فروش خوبی نداشته است.

جدیدترین گوشی هوشمند شرکت Coolpad بانام Coolpad Note 5 Lite C معرفی شد

Note 5 Lite C یک گوشی میان رده خوش‌ساخت است که قیمت پایینی دارد. این اسمارت فون از اندروید نوقا (Nougat) بهره برده است و بدنه فلزی بسیار زیبا و خوش ساختی دارد.

این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۵ اینچی با پنل IPS است که از رزولوشن تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ بهره می‌برد. پردازنده Note 5 Lite C، پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۲۱۰،۱٫۱ گیگاهرتزی و GPU آن Adreno 304 است.

ظرفیت رم گوشی جدید کولپد ۲ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت گنجایش دارد. دوربین Note 5 Lite C 8 مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۴ و فلاش LED است. دوربین سلفی آن‌هم ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲٫۴ است.

در قسمت پشت این تلفن هوشمند اسکنر اثرانگشت قرار گرفته است. Note 5 Lite C دو سیم کارته بوده و از ۴G و LTE پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری Note 5 Lite C،۲۵۰۰ میلی‌آمپری است.

جدیدترین گوشی هوشمند شرکت Coolpad بانام Coolpad Note 5 Lite C معرفی شد

کولپد Note 5 Lite C هوای جیب مشتری را دارد و تنها ۱۲۲ دلار است. اسمارت فون کولپد در رنگ‌های طوسی و طلایی و در حال حاضر در کشور هند عرضه‌شده است.

ارسال نظر