کورتانا در آینده ای نزدیک توانمند تر از قبل می شود

در این هفته شاهد اولین آپدیت در ویندوز موبایل بدون دخالت اپراتور بودیم، چیزهایی در مورد کورتانای آینده شنیدیم و  شاهد یک ابزار ریکاوری جدید برای گوشی‌های لومیا بودیم.

کورتانا در آینده ای نزدیک توانمند تر از قبل می شود

ابزار ریکاوری ویندوز برای گوشی‌های لومیای جدید

مایکروسافت یک ابزار جدید ریکاوری ویندوز را برای لومیا 550، 950 و 950XL عرضه کرد. مطابق اظهارات شرکت، این ابزار شامل "رفع و بهبود باگ‌ها" است. هنوز مشخص نیست چه تغییراتی در ثابت‌افزار (Firmwork) گوشی‌ها، آپدیت می‌شود.

مایکروسافت اولین آپدیت بدون دخالت کریر را ارائه کرد

مایکروسافت قبلا اعلام کرده بود که ویندوز‌فون را بدون دخالت اپراتور آپدیت می‌کند اما اندکی بعد، از این گفته عقب نشست. در نهایت این هفته گوشی‌های لومیا 950 و 950XL آپدیت‌ها را بدون دخالت اپراتور ، دریافت کردند.

وقتی که پرسیده شد آیا مایکروسافت، آپدیت ویندوز‌فون را به صورت مستقیم ادامه می‌دهد یا خیر، این شرکت اظهار داشت که آزمایش خود را ارتقا خواهد داد اما زمانی اقدام به تصمیم‌گیری می‌کند که آپدیت‌ها منتشر شده باشند.

کورتانا در نسخه‌های آینده در ویندوز، شناور می‌شود

مایکروسافت اشاره کرده است که دستیار دیجیتالی کورتانا از توانمندی‌های جدیدی در نسخه‌های آینده سیستم عامل برخوردار خواهد شد. به گفته این شرکت، کورتانا قادر خواهد بود که در ویندوز 10 و حتی در داخل برنامه‌ها برای ارائه وظایف محوله دستیاری خود، شناور شود.

ارسال نظر