ترفندی کاربردی برای محاسبه هزینه سفر در کشورهای مختلف در آستانه عید نوروز 97

رسانه کلیک - با نزدیک شدن به دوره تعطیلات نوروز در ایران، عده زیادی از افراد برای استفاده از این فرصت به بهترین شکل، سفر به کشورهای مختلف را در برنامه خود قرار می‌دهند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و تصمیم خود را برای مسافرت به یک کشور دیگر گرفته‌اید، ادامه این مطلب را برای محاسبه هزینه سفر خود بخوانید.

ترفندی کاربردی برای محاسبه هزینه سفر در کشورهای مختلف در آستانه عید نوروز 97

یکی از دغدغه‌های اصلی افراد برای سفر به یک کشور جدید، محاسبه هزینه‌هایی است که در طول سفر برای هتل، حمل و نقل، خورد و خوراک و دیگر موارد از این قبیل باید پرداخت کنند. شرکت‌های مختلفی در بازار وجود داشته که این موارد را به صورت یک پکیج آماده برای شما تهیه می‌کنند و البته مبلغ اضافه‌ای را هم برای ارایه این سرویس می‌خواهند.

در صورتی که علاقه‌ای به پرداخت مبلغ اضافه برای فراهم کردن سرویس‌های مختلف، ندارید و می‌خواهید تمامی بخش‌های مسافرت را خودتان برنامه ریزی کنید، باید به محاسبه هزینه‌های تمامی بخش‌های موجود در طی سفر بپردازید. برای مثال اینکه هزینه یک شب اقامت در هتل چقدر می‌شود و یا اینکه برای خرید یک غذای معمولی در رستوران چه مقدار پول باید پرداخت کنید، دو مورد مهم موجود در این بخش بوده که باید با تحقیق درباره‌‌شان، اطلاعات لازم را به دست آورید. همان طور که می‌دانید انجام این کار نه تنها وقت گیر بوده بلکه پیدا کردن منابع صحیح برای آن هم کار دشواری است.

در این بخش شما را با وبسایتی آشنا می‌کنیم که توسط آن می‌توانید به صورت رایگان، هزینه سفر به کشورهای مختلف را محاسبه کنید. Budgetyourtrip این وبسایت جالب بوده که می‌تواند کمک زیادی به شما در این زمینه بکند.

برای استفاده از Budgetyourtrip تنها کافی است وارد وبسایت شوید و در باکس جستجوی قرار گرفته در بخش بالایی، نام کشور و یا شهر مقصد را وارد کنید. پس از آن با یک صفحه جدید مواجه می‌شوید که تمامی اطلاعات هزینه‌ای برای سفر به آنجا نمایش داده می‌شود. اطلاعات موجود شامل هزینه‌های لازم برای غذا، هتل، تفریحات، حمل و نقل و دیگر موارد موجود است. علاوه بر این‌ها نمایش هزینه‌ها بر اساس واحد پولی شما و انتخاب سطح کیفیت سفرتان خواهد بود.

هزینه سفر

برای مثال با انتخاب فرانسه به عنوان کشور مقصد، انتخاب "لوکس" برای سطح کیفیت سفر و در آخر تغییر واحد پولی به ریال ایران، تمامی هزینه‌های لازم که در طول سفر باید پرداخت کنید، به شما نشان داده شده و بدین ترتیب با در نظر گرفتن قیمت‌ها، می‌توانید یک برنامه ریزی عالی برای سفر خود داشته باشید.

هزینه سفر

علاوه بر این‌ها امکان این هم در اختیار کاربران قرار گرفته تا به صورت آنلاین به رزرو پرواز، هتل، ماشین و دیگر پکیج‌های موجود بپردازند که البته این مورد برای کاربران ایرانی آنچنان کاربردی نیست.

نظر شما در رابطه با این وبسایت برای محاسبه هزینه سفر چیست؟

ارسال نظر