همین حالا وب کم لپتاپ خود را بپوشانید

وب کم موجود در لپتاپ ها، بخش نفوذ پذیر لپتاپ ها هستند و هکر ها می توانند از آن قسمت شما را تماشا کنند و ممکن است این کار برای شما گران تمام شود. پس قبل از بروز هر گونه خطر احتمالی، وب کم لپتاپ خود را بپوشانید.

همین حالا وب کم لپتاپ خود را بپوشانید

به گزارش کلیک، رئیس fbi در روز چهارشنبه به گذاشتن پوششی برای وب کم لپتاپ ها تاکید کرد و گفت که این یک گام موثر برای حفظ حریم شخصی و اطلاعات افراد است.

یکی از مسئولین امنیتی گفت که کار های زیادی برای حفظ اطلاعات و امنیت خود باید انجام دهید و یکی از این کار ها گذاشتن پوششی برای وب کم لپتاپ تان است. اگر به هر اداره و شرکتی بروید، خواهید دید که مسئولان آن برای وب کم لپتاپ خود، پوششی گذاشته اند و فقط در مواقعی که قصد استفاده از وب کم دارند، آن پوشش را بر می دارند. پس شما هم باید این کار را انجام دهید تا اجازه ندهید کسی بدون اجازه شما را دید بزند.

هنگامی که یکی از سهام داران فیسبوک در تصویری دیده شد که بر روی وب کم لپتاپش پوششی گذاشته، این کار فراگیر تر شد و اکثر مردم مجاب شدند که گذاشتن پوششی برای وب کم کار درستی خواهد بود و مانع از هک شدن شان می شود.

طبق گفته ی یکی از مقاملت ارشد fbi گذاشتن پوشش برای وب کم دقیقا مثل قفل کردن در خودرو و در خانه تان است. پس امیدواریم که این مساله و امنیت خود را جدی بگیرید.

ارسال نظر