عنوان Crackdown 3 تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

باکمال تعجب Crackdown 3 در کنفرانس خبری مایکروسافت غایب بود، هرچند به نظر می‌رسد که دلیل خوبی داشته است. سازنده بازی‌های Reagent اکنون تایید کرد که این بازی تا سال ۲۰۱۷ به تاخیر افتاده است، البته این خبر نیز تایید شد که نسخه پی سی آن نیز در کنار ایکس باکس به بازار خواهد آمد.

عنوان Crackdown 3 تا سال ۲۰۱۷ تاخیر خورد

سازنده بازی‌های Reagent اکنون تایید کرد که این بازی تا سال ۲۰۱۷ به تاخیر افتاده است، البته این خبر نیز تایید شد که نسخه پی سی آن نیز در کنار ایکس باکس به بازار خواهد آمد.

به گزارش کلیک، مدیر تولید این بازی، دیو جونز در مورد این اخبار می‌گوید "در E3 2014 اعلام کردیم که Crackdown با عنوان Crackdown 3 بازخواهد گشت و چشم‌انداز هیجان‌انگیز و بلند پروازانه ای برای بازی تعیین کردیم. سپس در گیمز کام ۲۰۱۵ نشان دادیم که ایجاد محیط بازی چندنفره کاملا فیزیکی از طریق قدرت ابر مایکروسافت و ایکس باکس لایو امکان‌پذیر است. امروز ما خرسندیم که اعلام کنیم Crackdown 3 هم برای ایکس باکس و هم برای ویندوز ۱۰ در دسترس خواهد بود و شما با خرید این عنوان، به لطف برنامه Xbox Play Anywhere قادر خواهید بود آن را در هر دو پلتفرم بازی کنید.

Crackdown 3 یک بازی است که برای آینده و تجربه بازی چندنفره ساخته‌شده تا مفهوم حس بازی را آن‌طور که ما می‌شناسیم تغییر دهد. ما مشغول کار بر روی این مساله هستیم و بازی اصلی را این تابستان به طرفداران ارائه خواهیم کرد و حفظ اندازه، وسعت، و کیفیت بازی بسیار چالش‌برانگیز است. اولویت اول ما ایجاد تجربه جدید برای گیمرها در مقیاسی است که هرگز تصور نمی‌شد امکان‌پذیر باشد و حفظ زمان‌بندی اولیه کمی این هدف را تضعیف می‌کند.

این شرکت سازنده با تایید اینکه در E3 حضور نخواهند داشت، گفت بااین‌حال بسیار مشتاق هستند تا به‌زودی Crackdown 3 را به نمایش بگذارند. اطلاعات دیگری در مورد نسخه بتای این بازی که تصور می‌شد در تابستان راه‌اندازی شود، به دست نیامد اما احتمال تاخیر در نسخه بتا نیز وجود دارد.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر