انتقادات به سختی بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy ادامه دارد

رسانه کلیک - استدیو Vicarious Visions، سازنده بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy ، علت دشوار بودن کنترل کراش را در نسخه بازسازی‌‌‌شده، تشریح می‌کند.

انتقادات به سختی بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy ادامه دارد

در حالی‌که کمتر از یک‌ماه از زمان انتشار بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy می‌گذرد؛ سیل عظیم انتقادات و اعتراضات از سوی منتقدان و بازیکنان مبنی‌بر دشوار بودن کنترل کراش در نسخه ریمستر‌شده، تیم سازنده را فرا گرفته است. جالب است بدانید که این مسئله حسابی خبرساز شده و تا جایی پیش‌رفته که عده‌ای این عنوان را به‌طعنه بازی چالش‌برانگیز "Dark Souls" مقایسه می‌کنند. از این‌رو سرانجام تیم‌سازنده مجبور شد تا به این انتقادات پاسخ دهد.

سازندگان بازی ادعا می‌کنند که هدف تیم بازسازی این مجموعه در واقع بنا کردن "تجربه‌ای منسجم از هر سه بازی" بوده است؛ به عبارتی دیگر آن‌‌‌ها تلاش کرده‌‌‌اند تا کنترل شخصیت کراش و فیزیک بازی در هر سه‌نسخه را با آن‌چه در نسخه سوم آن یعنی Crash Bandicoot 3: Warped دیده بودیم استانداردسازی کنند چراکه این عنوان بهینه‌ترین و مدرن‌ترین کنترل را ارائه می‌کرد. اما در حقیقت تغییرات رخ داده، تجربه دو نسخه ابتدایی بازی را دشوارتر از پیش کرده است.

آقای کوین کلی، مدیر استودیو Vicarious Visions، در این رابطه اذعان کرد: « ما پیش از انتشار بازی به روش‌های مختلف مکانیک‌های گیم‌پلی را آزمایش کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که سیستم پرش‌ و برخورد‌ها برای هر ۳ چپتر در عین پایبند بودن به روح نسخه‌های پیشین، جدید و نوین باشد. »

وی در ادامه افزود: « در حال‌حاضر برای انجام پرش در نسخه اول به دقت بیشتری نیاز دارید که تجربه نهایی آن را کمی متفاوت‌تر کرده است. اگر برای اولین به سراغ این بازی‌ آمده‌اید توصیه ما به شما این است که ابتدا نسخه دوم و سوم را بازی کنید تا با نحوه صحیح کنترل کراش آشنا شوید و پس از آن به نسخه اول آن بازگردید. برای طرفداران قدیمی کراش هم مطمئنا عادت‌کردن به این سیستم چالشی غیرمنتظره و جالب خواهد بود، اما بدون‌‌شک آن‌‌ها هم از پس کار برمی‌آیند. »

در پایان لازم به ذکر است که بازی Crash Bandicoot: N. Sane Trilogy به صورت انحصاری و برای پلتفرم PS4 در دسترس است.

ارسال نظر