با پلتفرم محبوب بلومیکس در عرض چند دقیقه یک اپلیکیشن بسازید

یک پلتفرم که به شما کمک می‌کند در عرض چند دقیقه یک اپلیکیشن بسازید. در بین تیم‌های ضعیف، استارت‌آپ‌ها باید روی خلاقیت در کسب و کارهای اصلی تمرکز کنند و در اینجا فناوری کلید این کار است.

با پلتفرم محبوب بلومیکس در عرض چند دقیقه یک اپلیکیشن بسازید

به گزارش کلیک، پلت‌فرم Bluemix شرکت IBM نقش یک واسطه برای استارت‌آپ‌ها را بازی می‌کند، به این دلیل نه تنها اصول کارآفرینان را تسهیل می‌کند بلکه آن‌ها را قادر می‌سازد روی نوآوری در اپلیکیشن‌ها تمرکز کرده، چالش‌های پیچیده کسب و کار را حل کرده و مسایل مربوط به زیر ساخت را پشت سر بگذارند. همچنین زمان توسعه یک اپلیکیشن را از ماه‌ها به چند دقیقه کاهش می‌دهد.

پیش از این، استارت‌آپ‌ها ساخت اپلیکیشن‌های قابل سرمایه‌گذاری با قیاس‌پذیری، سرعت و انعطاف را سخت می‌دیدند. اما به‌لطف پلت‌فرم قدرتمند بلومیکس، استارت‌آپ‌های هندی اکنون در حال تهیه اپلیکیشن‌هایی برای غول‌های صنعتی از IT/ITeS گرفته تا انرژی و ساخت و ساز، حمل و نقل، رسانه وغیره هستند. در واقع، یک شرکت تحقیقات استراتژی سازمانی گزارش داده است در اواسط سال ۲۰۱۵، بلومکیس پرکاربردترین PaaS(Platform-as-a-Service) بوده است. نتایج این بررسی همچنین نشان داد که اقتباس بلومیکس حدود ۱۰ برابر سریع‌تر از دیگر تهیه‌کنندگان PaaS بوده است. Yipeedo نیز در حال استفاده از بلومیکس برای توسعه اپلیکیشن‌هایش است. این پلتفرم موبایل به ساکنین حاشیه شهرها کمک می‌کند بر اساس سلیقه و نیاز کاربر مواردی را در شهر محل زندگی خود کشف کنند.

نکته جالب این‌جاست که این غول‌ها خودشان در حال یادگیری از استارت‌آپ‌ها هستند و از بلومیکس برای نفوذ به چابکی و نوآوری استارت‌آپ‌ها استفاده می‌کنند.

نگاهی به بانک ICICI، بزرگ‌ترین بانک خصوصی هند بیاندازیم. این بانک می‌خواهد تجربه نهایی مشتری را ارتقا دهد. بنابراین این بانک در حال سازمان‌دهی ICICI Appathon است و از استارت‌آپ‌ها دعوت به همکاری می‌کند. خانم چندا کوچر مدیر عامل شرکت و بانک ICICI می‌گوید "یک تغییر در اولویت‌های مشتریان ایجاد شده است و آن‌ها راه حل‌های نوآورانه می‌خواهند. ما در نظر داریم ایده‌های خلاقانه و استعدادهای خاص را در توسعه دهندگان، کارآفرینان فناوری و استارت‌آپ‌های فناوری گسترش دهیم." به همین صورت، شرکت تک ماهیندرا نیز حدود ۵۰۰۰ نفر از توسعه دهندگان را در بلومیکس آموزش داده است.

به‌زودی بلومیکس محلی، جدیدترین نسخه بلومیکس وارد هند خواهد شد تا به شرکت‌های فعال کمک کند. این بلومیکس در یک فضای خصوصی مدرن ابری در دسترس خواهد بود.

IBM در نظر دارد بلومیکس را طوری طراحی کند تا پلی بین سیستم‌های موجود و داده‌ها در فضای ابری باشد. در نهایت شما چه یک شرکت بزرگ باشید که می‌خواهد کسب و کار را به چالش بکشاند و چه یک استارت‌آپ هستید، بلومیکس دقیقا همان چیزی است که به آن نیاز دارید.

منبع: mashable

ارسال نظر