لنزهایی که خلاقیت شما در عکسبرداری را افزایش می دهند

لنزهای هوشمند با قابلیت های گسترده برای کمک به عکاسان، توسط کمپانی زایس ساخته شده و در راه بازار است.

لنزهایی که خلاقیت شما در عکسبرداری را افزایش می دهند

به گزارش کلیک، کمپانی zeiss در نهایت تصمیم گرفت تا ساخت لنز های با کیفیت برای گوشی های آیفون را شروع کند. آنها اعتقاد دارند، بهترین دوربین، دوربینی است که همیشه همراه شما باشد ولی گاهی اوقات لنز ثابت گوشی هوشمند شما، زمینه خلاقیت شما را محدود می‌کند. همین عقیده، کمپانی zeiss که یکی از بهترین تولید کنندگان لنز دوربین است، تصمیم به ساخت لنز های جانبی با کیفیت بالا برای گوشی آیفون 6s بگیرد؛ از خصوصیات این لنز می توان به عکس واضح، زاویه دید گسترده و قدرت زوم بالا اشاره کرد.

مسلماً کمپانی zeiss اولین شرکتی نیست که لنز های جانبی تولید و امکانات بهتری را برای دوربین گوشی های هوشمند ایجاد می کند ولی امکانات جدید شیشه ای و آلومینیومی این شرکت، بهترین گزینه های موجود در بازار هستند که تقریباً در اواسط سال 2016 در دسترس قرار خواهد گرفت.
برای استفاده از لنز های جدید zeiss در گوشی های آیفون s,6plus (و گوشی های دیگری که بعداً اضافه خواهند شد) نیاز به راهی برای هماهنگ سازی آن با گوشی هوشمند خود دارید.
لنز های مدل exolenz در یک پوشش آلومینیومی قرار دارد و به راحتی به گوشی شما متصل و خارج کردن آن نیز بسیار آسان است.
این لنز امکان نصب بر روی سه پایه را نیز دارد و به راحتی بر روی دستگاه های دیگر نصب می شود و می توانید از این طریق امکانات خود را ارتقا دهید.
منبع: cnet

ارسال نظر