آپدیت جدید بازی CS: Global Offensive منتشر شد

بدون شک بازی Counter-Strike: Global Offensive یکی از محبوبترین بازی های آنلاین این روزهاست و مدتی پیش این عنوان توانست در شبکه استیم رکورد تعداد گیمرهای آنلاین را بشکند.

آپدیت جدید بازی CS: Global Offensive منتشر شد

این بازی محبوب سال ها پیش توسط کمپانی Valve Corporation برای کامپیوترهای شخصی منتشر شد. یکی از قابلیت هایی که بازی Counter-Strike: Global Offensive تاکنون از آن بی بهره بود، قابلیت صحنه آهسته شدن در این عنوان بود. حال به تازگی این کمپانی اقدام به انتشار آپدیت جدیدی برای این بازی کرده است که در این آپدیت شاهد اضافه شدن چندین سلاح جدید و همچنین قابلیت صحنه آهسته به بازی هستیم. در ادامه همراه کلیک باشید.

همانطور که اطلاع دارید کم کم به روزهای کریسمس و سال آینده میلادی نزدیک می شویم و کمپانی Valve Corporation به همین مناسبت اقدام به انتشار آپدیت جدیدی برای بازی Counter-Strike: Global Offensive کرده است. این آپدیت ویژگی جدیدی با نام Kill Cam به بازی اضافه می کند که باعث می شود کاربران و گیمرها بتوانند به صورت صحنه آهسته دشمنان خود را نابود کنند. همچنین پس از کشته شدن دشمن، بازیکن می تواند لحظه کشته شدن خود را به صورت آهسته مشاهده کند. شایان به ذکر است که این ویژگی فقط برای حالت های Demolition و Casual قابل استفاده خواهد بود و در حالت های مختلف کاربران نمی توانند از این ویژگی جدید استفاده کنند.

علاوه بر اضافه شدن قابلیت Kill Cam به بازی Counter-Strike: Global Offensive، یک اسلحه جدید کلت با نام R8 Revolver به بازی اضافه شده است. متاسفانه اسلحه R8 Revolver جایگزین اسلحه Desert Eagle شده است. البته این سلاح جدید تمامی ویژگی های سلاح Desert Eagle را حفظ کرده است و یک سلاح قدرتمند در بازی کانتر ترقی می شود. با این سلاح همانند اسلحه Desert Eagle با چند شلیک به راحتی میتوانید دشمنان خود را بکشید.

در پایان، در این آپدیت شاهد تغییر مدت زمان هر دور مسابقه و همچنین تغییر مدت زمان بمب های C4 هستیم. در این آپدیت جدید مدت زمان هر دور مسابقه به 1:55 ثانیه و همچنین مدت زمان بمب های C4 به 40 ثانیه تغییر یافته اند.

شما هم اکنون می توانید آپدیت جدید بازی Counter-Strike: Global Offensive را از شبکه بزرگ استیم دریافت کنید و از ویژگی ها و سلاح جدید استفاده کنید.

در پایان دیدگاه شما درخصوص آپدیت جدید عنوان کانتر استریک چیست؟ شما این آپدیت را دریافت کرده اید؟ دیدگاه های شخصی خودتان را با دیگر کاربران وبسایت کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر