شرکت سیانوژن به تولید اتومبیل های خودران روی آورد!

رسانه کلیک - شرکت سیانوژن (Cyanogen) به تازگی اعلام کرد که تحت نام جدید Cyngn قصد دارد حوزه فعالیتش را به تولید ماشین های خودران تغییر دهد.

شرکت سیانوژن به تولید اتومبیل های خودران روی آورد!

شرکت Cyanogen در ابتدای سال ۲۰۱۳ تأسیس شد که هدف آن تنها تولید رام CyanogenMod و سیستم‌ عامل Cyanogen برای شرکت‌های مختلف بود. این شرکت در ابتدا بسیار خوب ظاهر شد اما در ادامه به دلیل سیاست‌های مالی غلط از ادامه فعالیت‌های خود صرف نظر کرد.

اولین اشتباه این شرکت، خاتمه همکاری‌هایش با شرکت OnePlus بود. در آن زمان، OnePlus تنها شرکتی بود که Cyanogen با آن همکاری‌های مستمر داشت. مدیر عامل این شرکت بارها به رقابت خود با گوگل اشاره کرده بود، اما سیاست‌های اشتباه مدیر عامل شرکت Cyanogen با توجه به موفقیت‌های بی‌نظیری که داشت باعث شد تا این شرکت زودتر از آنچه که انتظار می‌رفت، از صحنه رقابت کنار رود.

شرکت سیانوژن با شرکت‌های زیادی همکاری کرد، اما تمامی این همکاری‌ها، تنها به بازارهای هند محدود می‌شد. پس از استعفای مدیر عامل Cyanogen و بسته شدن بسیاری از دفاتر و مغازه‌های این شرکت در سال ۲۰۱۶، Cyanogen پس از وقفه‌ای با نام Cyngn فعالیت‌های خود را ادامه داد.

ماه گذشته مدیر عامل سابق این شرکت اعلام کرد Cyanogen با نام جدید Cyngn فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

جالب است بدانید Cyngn به جای تولید رام و سیستم‌ عامل، به تولید اتومبیل‌های خودران روی آورده و ماه گذشته مجوز تست اتومبیل‌های خود را در کالیفرنیا دریافت کرده است. این شرکت به تولید ماشین‌های سنگین نظیر لودر، بیل مکانیکی و سایر ماشین‌های دیگر پرداخته است. مقامات Cyngn اعلام کرده‌اند از هر گونه پیشنهاد خرید این شرکت استقبال می‌کنند.

حال به نظر می‌رسد این شرکت که قصد تولید رام‌های اندرویدی را داشت در حوزه تولید اتومبیل‌های خودران بهتر ظاهر شده و قصد بازگشت به تولید قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلفن‌های هوشمند را ندارد.

ارسال نظر