امواج تلفن همراه، تهدیدی در برابر سلامت بشر

<p> هر زمان که تلفن همراه شما روشن می شود، EMF دارای ضرر بالقوه منتشر می کند. عوارض جانبی احتمالی می تواند به الگوهای اختلال در خواب تا تغییر در DNA محدود شود. بسیاری از مردم نمی توانند بدون تلفن همراه خود، کار کنند. اما می توانید از خودتان در برابر خطر محافظت نمایید.</p> <p> به گزارش کلیک، این صدمات می تواند از سردرد و تاری دید تا سرطان محدود شد: سردرد آسیب های ژنتیکی سیستم ایمنی ناقص سرطان، از جمله تومورهای مغزی و سرطان پوست (ملانوم) شکستن سد بین خون و مغز ملاتونین کاهش یافته تداخل با ضربان ساز قلب از دست دادن حافظه تغییر در فعالیت الکتریکی مغز فشار قلبی و عروقی خستگی مشکلات بینایی (چشم) انواع و تنوع گوشی تلفن، هدست ها، و اسپیکرها (بلندگوها) شاید میزان خطر را کم کنند اما آن را به صفر نمی رسانند. هر زمان که برق روشن باشد، تلفن های همراه اشعه الکترومغناطیسی را- حتی در حالت اماده به کار و صرف نظر از اینکه بر روی کمربند، در جیب و یا کیف پول حمل می شوند- یا بر روی میز در مقابل شما قرار گرفته باشند، منتشر می نمایند. مهمترین حقایق در مورد تلفن های همراه: • تلفن های همراه دو نوع EMF– اشعه الکترومغناطیسی مایکروویو از آنتن، و EMF های بیشتر را از بدنه تلفن، ساطع می نمایند. • ۲۰-۸۰% از تابش ها از یک آنتن گوشی تا دو اینج به مغز بزرگسالان نفوذ می کند. • تلفن های همراه، دارای اثرات حرارتی (گرمایش بافت های بیولوژیکی) و همچنین اثرات غیر حرارتی (مؤثر بر فرکانس های طبیعی EMF)، می باشند. • مطالعات نشان می دهد که افرادی که با تلفن همراه کنار تخت خواب خود می خوابند، دارای خواب REM (حرکات سریع چشم) ضعیفی می باشند که منجر به اختلال در یادگیری و حافظه می شود. دیده شده است که این اثرات مخرب تا مدت ها باقی می ماند. • زمانی که سیگنال تلفن همراه کنار سر نگهداری می شود، امواج مغزی ۷۰% کامل از زمان را تغییر می دهد. • بسیاری از شرکت های بیمه بر اساس شواهد موجود هشدار می دهند که در حال حاضر مسائل بهداشت و سلامت مربوط به اشعه تلفن همراه را از پوشش بیمه ای خود حذف کرده اند. • بیشتر جراحان مغز، استفاده از تلفن همراه خود را محدود می کنند و به بیماران توصیه می کنند که هرگز آنها را به گوششان نچسبانند. منبع:safespaceprotection</p>

امواج تلفن همراه، تهدیدی در برابر سلامت بشر

به گزارش کلیک، این صدمات می تواند از سردرد و تاری دید تا سرطان محدود شد:
سردرد
آسیب های ژنتیکی
سیستم ایمنی ناقص
سرطان، از جمله تومورهای مغزی و سرطان پوست (ملانوم)
شکستن سد بین خون و مغز
ملاتونین کاهش یافته
تداخل با ضربان ساز قلب
از دست دادن حافظه
تغییر در فعالیت الکتریکی مغز
فشار قلبی و عروقی
خستگی
مشکلات بینایی (چشم)
انواع و تنوع گوشی تلفن، هدست ها، و اسپیکرها (بلندگوها) شاید میزان خطر را کم کنند اما آن را به صفر نمی رسانند. هر زمان که برق روشن باشد، تلفن های همراه اشعه الکترومغناطیسی را- حتی در حالت اماده به کار و صرف نظر از اینکه بر روی کمربند، در جیب و یا کیف پول حمل می شوند- یا بر روی میز در مقابل شما قرار گرفته باشند، منتشر می نمایند.
مهمترین حقایق در مورد تلفن های همراه:
• تلفن های همراه دو نوع EMF- اشعه الکترومغناطیسی مایکروویو از آنتن، و EMF های بیشتر را از بدنه تلفن، ساطع می نمایند.
• ۲۰-۸۰% از تابش ها از یک آنتن گوشی تا دو اینج به مغز بزرگسالان نفوذ می کند.
• تلفن های همراه، دارای اثرات حرارتی (گرمایش بافت های بیولوژیکی) و همچنین اثرات غیر حرارتی (مؤثر بر فرکانس های طبیعی EMF)، می باشند.
• مطالعات نشان می دهد که افرادی که با تلفن همراه کنار تخت خواب خود می خوابند، دارای خواب REM (حرکات سریع چشم) ضعیفی می باشند که منجر به اختلال در یادگیری و حافظه می شود. دیده شده است که این اثرات مخرب تا مدت ها باقی می ماند.
• زمانی که سیگنال تلفن همراه کنار سر نگهداری می شود، امواج مغزی ۷۰% کامل از زمان را تغییر می دهد.
• بسیاری از شرکت های بیمه بر اساس شواهد موجود هشدار می دهند که در حال حاضر مسائل بهداشت و سلامت مربوط به اشعه تلفن همراه را از پوشش بیمه ای خود حذف کرده اند.
• بیشتر جراحان مغز، استفاده از تلفن همراه خود را محدود می کنند و به بیماران توصیه می کنند که هرگز آنها را به گوششان نچسبانند.
منبع:safespaceprotection

ارسال نظر