سیستم مورد نیاز بازی Dark Souls III مشخص شد

نام Dark Souls برای بسیاری از گیمرها نامی آشناست.البته شاید برخی از گیمرها خاطره خوشی از این بازی نداشته باشند.

سیستم مورد نیاز بازی Dark Souls III مشخص شد

به گزارش کلیک ٰ‌فرانچایز محبوب Dark Souls چند سال گذشته توسط استودیوی FromSoftware ساخته شد و توانست لقب سخت ترین بازی تاریخ بازی های ویدیویی را از آن خود کند. پس از عرضه این فرانچایز، برخی از گیمرها به دلیل سخت بودن و عذاب آور بودن این بازی، این عنوان را برای همیشه کنار گذاشتند. گروه دیگری از گیمرها که علاقه شدیدی به بازی های سخت و عذاب آور دارند طرفدار سرسخت این فرانچایز شدند و به همین علت استودیوی FromSoftware هر ساله توسط طرفداران تشویق می شود که نسخه بعدی از این فرانچایز را طراحی و وارد بازار کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه بزرگ کلیک باشید.

بخاطر موفقیت عنوان Dark Souls II، کمپانی FromSoftware تصمیم گرفت تا نسخه سوم این بازی را نیز تولید کند. تنها چند ماه به عرضه این نسخه زمان باقی مانده است و به همین منظور استودیوی FromSoftware سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی کامپیوترهای شخصی برای تجربه بازی دارک سولز 3 را مشخص کرد.

همانطور که در قسمت زیر مشاهده می کنید، برای تجربه بازی دارک سولز 3 سیستم کامپیوتر شخصی شما حداقل باید دارای رم 8 گیگابایتی و پردازنده Intel Core i3 یا AMD A8 3870 باشد. سیستم عامل کامپیوتر شما باید ویندوز 7، 8.1 و 10 شصت و چهار بیتی باشد و در غیر این صورت متاسفانه شما نمی توانید این بازی مورد انتظار را تجربه کنید. کارت گرافیک پی سی شما نیز حداقل باید توان تولید قدرت کارت گرافیک های NVIDIA GeForce GTX 465 یا ATI Radeon TM HD 6870 را داشته باشند. همچنین شما برای نصب و نگه داری این بازی به حافظه 50 گیگابایت حافظه احتیاج خواهید داشت.

در زیر می توانید سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی دارک سولز 3 را مشاهده کنید.

حداقل سیستم لازم برای تجربه بازی Dark Souls III:

  • OS: Windows 7/8.1/10 64 bit
    Processor: AMD A8 3870 3.6 Ghz or Intel Core i3 2100 3.1Ghz
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 / ATI Radeon TM HD 6870
    DirectX: Version 11
    Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی Dark Souls III:

  • OS: Windows 7/8.1/10 64 bit
    Processor: AMD FX 8150 3.6 GHz or Intel Core i7 2600 3.4 GHz
    Memory: 8 GB RAM
    Graphics: NVIDIA GeForce® GTX 750, ATI Radeon HD 7850
    DirectX: Version 11
    Storage: 50 GB available space

شایان به ذکر است که بازی Dark Souls III در تاریخ 12 آپریل سال آینده میلادی (2016) مصادف با 24 فروردین ماه سال 1395 برای کنسول های نسل هشتم سونی و مایکروسافت (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) منتشر خواهد شد. نسخه کامپیوترهای شخصی بازی Dark Souls III نیز در تاریخ نامشخصی عرضه خواهد شد. در حال حاظر استودیوی FromSoftware در حال ساخت این فرانچایز محبوب می باشد.
در پایان این خبر، نظر شما در خصوص سیستم پیشنهادی و سیستم مورد نیاز بازی Dark Souls III چیست؟ آیا شما قادر به تجربه بازی Dark Souls III خواهید بود؟ دیدگاه های شخصی خودتان را با ما در میان بگذارید.

منبع: dualshockers

ارسال نظر