الکامپ ۲۱، داده کاوی می‌شود

الکامپ امسال با هدف هدفمند کردن بازدیدکنندگان داده کاوی میشود. مدیران سازمان نصر ضمن وعده حضور شرکت های بین المللی در این نمایشگاه از داده کاوی این نمایشگاه خبر دادند.داده کاوی نمایشگاه الکامپ این امکان را برای مسئولان فراهم میکند تا با اطلاع از میزان تحصیلات، موقعیت مکانی و مشخصات بازدید کنندگان برای سالهای بعد برنامه ریزی دقیق تری انجام داده تا بتوانند رضایت بازدیدکنندگان و غرفه داران را فراهم کنند.

الکامپ ۲۱، داده کاوی می‌شود

داده کاوی نمایشگاه الکامپ این امکان را برای مسئولان فراهم میکند تا با اطلاع از میزان تحصیلات، موقعیت مکانی و مشخصات بازدید کنندگان برای سالهای بعد برنامه ریزی دقیق تری انجام داده تا بتوانند رضایت بازدیدکنندگان و غرفه داران را فراهم کنند .

اقدامات انجام شده برای نمایشگاه الکامپ ۲۱ در حالی روی داده است که تنها ۳ ماه از صدور مجوز برپایی نمایشگاه به نام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای می‌گذرد . از آنجا که الکامپ سال آینده نیز توسط همین سازمان برگزار خواهد شد، انتظار می‌رود بیست و دومین دوره نمایشگاه به بهترین و بزرگ‌ترین الکامپ تاریخ بدل شود .

گفتنی است مدیران سازمان نظام صنفی رایای نیز در نشستی خبری بر این موضوع تاکید کرده و وعده حضور مستقیم شرکت‌های بین‌المللی، ثبت نام بازدیدکنندگان و داده کاوی اطلاعات به دست آمده و برنامه‌ریزی برای برپایی الکامپی بزرگ و بین‌المللی را برای سال آینده داده‌اند و برای رسیدن به این هدف، دبیرخانه دایمی نمایشگاه الکامپ که یک سال از آغاز به کار آن می گذرد در حال پیگیری تمام امور مرتبط با الکامپ است .

ارسال نظر