بازی ترسناک Dead by Daylight معرفی شد

در گذشته عناوین ترسناک و قدرتمند زیادی توسط بازی سازها منتشر می شد که متاسفانه سال هاست شاهد عرضه یک عنوان ترسناک و قوی نیستیم. بسیاری از عناوین ترسناک جدید عملکرد متوسط و حتی ضعیفی داشته اند و نتوانستند گیمرها و بازی بازهایی که علاقه زیادی به بازی های ترسناک دارند را، راضی کنند. مدتی پیش عنوان جدید و ترسناکی توسط استودیوی Behaviour Interactive با نام Dead by Daylight معرفی شد که امیدواریم این عنوان بتواند رضایت گیمرها را به دست بیاورد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی و مشاهده تصاویر، همراه رسانه کلیک باشید.

بازی ترسناک Dead by Daylight معرفی شد

بسیاری از عناوین ترسناک جدید عملکرد متوسط و حتی ضعیفی داشته اند و نتوانستند گیمرها و بازی بازهایی که علاقه زیادی به بازی های ترسناک دارند را، راضی کنند. مدتی پیش عنوان جدید و ترسناکی توسط استودیوی Behaviour Interactive با نام Dead by Daylight معرفی شد که امیدواریم این عنوان بتواند رضایت گیمرها را به دست بیاورد. برای کسب اطلاعات بیشتر از این بازی و مشاهده تصاویر، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش رسانه کلیک، به تازگی استودیوی Behaviour Interactive (سازنده بازی Wet و Naughty Bear) از عنوان ترسناکی با نام Dead by Daylight رونمایی کرد. این عنوان در سبک ترس و بقا است و بر اساس ادعا سازنده آن، ایده های بسیار جالب و مناسبی در بازی وجود دارد تا این عنوان را نسبت به سایر عناوین مشابه، متفاوت تر کند. ماجرای اصلی این بازی به یک قاتل و چهار قربانی باز می گردد که به صورت گروهی، یک گیمر در نقش قاتل و چهار گیمر دیگر در نقش قربانی بازی می کنند. قربانیان باید از دست قاتل بی رحم فرار کنند و زندگی خودشان را نجات دهند. همچنین قاتل نیز باید این چهار قربانی را پیدا کرده و همه آن ها را به قتل برساند. سازندگان این عنوان ترسناک را به یک بازی موش و گربه تشبیه کردند.

شاید تصور کنید که این عنوان شبیه بازی Friday the 13 th باشد که مدتی پیش توانست بودجه ساخت خودش را از طریق کمپین وب سایت کیک استارتز تامین کند اما ایده های بازی Dead by Deadlight متفاوت تر از بازی ذکر شده است و در عنوان Dead by Deadlight شاهد نوآوری های زیادی خواهیم بود.

در صفحه رسمی استیم بازی Dead by Deadlight نوشته شده است:

شما هرگز نمی دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد، با چه چیزی رو به می شوید و چگونه باید جان خودتان را از قاتل بی رحم نجات دهید. شما در شرایط بسیار سختی قرار گرفته اید و باید انتخاب هایی را انجام دهید. انتخاب هایی که همراه استرس و ترس هستند. هر تصمیم شما به جانتان تاثیر می گذارد و ممکن یک تصمیم اشتباه منجر به مرگ شما شود.

یکی از ایده هایی که باعث جذابیت بازی Dead By Daylight می شود، این است که شخصیت قاتل فقط یک انسان نیست بلکه این شخصیت می تواند توسط گیمر انتخاب شود. از شخصیت هایی که می تواند قربانیان را تیکه تیکه کنند گرفته تا موجودات ماورا طبیعت که از دیوارها به راحتی عبور می کنند!

استودیوی سازنده بازی Dead By Daylight، Behaviour Interactive، تصاویر هنری و مفهومی جدیدی از این عنوان منتشر کرده است که در زیر می توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط منابع معتبر خارجی، شخصیت قاتل در بازی دید اول شخص دارد و نسبت به بقیه گیمرها (قربانیان) قوی تر است. شخصیت قربانیان نیز دید سوم شخص دارند تا بتوانند به راحتی کنار خودشان، پشت سرشان و زوایای مختلف را مشاهده کنید و جان خودشان را نجات دهند. همان طور که اشاره کردیم، قربانیان این بازی 4 نفر هستند و می توانند به صورت تیمی از دست این قاتل شیطانی فرار کنند. ویژگی جالب و جذاب بازی Dead By Daylight نیز همان کار تیمی است! شما قربانیان می توانید به صورت تیمی از دست قاتل فرار کنید و جانتان را حفظ کنید. البته می توانید به دیگر قربانیان خیانت کنید و در صورت مشاهده قاتل، قربانی را تقدیم قاتل کنید و جان خود را نجات دهید. به عبارت دیگر، اصلا مشخص نیست که همه قربانیان برای بقا و حفظ جان تیم تلاش می کنند و یا فقط به فکر جان و بقای خودشان هستند. در واقع تصمیم گیرنده شما و قربانیان هستید که چگونه در کار تیمی خود فعالیت کنید. قطعا این ایده جذابیت خاصی به بازی Dead By Daylight می دهد و هیجان این بازی را بیشتر و بیشتر می کند.

همان طور که در تصاویر مفهومی مشاهده کردید، قربانیان در بازی Dead by Daylight حق انتخاب دو راه را دارند. این گیمرها می توانند به صورت مستقل برای حفظ جانشان تلاش کنند و یا در کنار یکدیگر جانشان را نجات دهند. البته در محیط بازی موانع زیادی وجود دارد که برای فرار از این موانع، بهتر است شخصی به شما کمک کند. در واقع در همین موقع قربانیان می توانند به شما خیانت کنند و شما را تنها بگذارند.

اگر شما در نقش یک قربانی باشید، حتما نیاز به وسائل گوناگون مانند چراغ قوه، چاقو و... دارید که بتوانید به راحتی جان خودتان را نجات دهید. همچنین اگر در نقش قاتل این بازی را تجربه می کنید، برای به قتل رساندن قربانیان به سلاح های قدرتمندی نیاز خواهید داشت. سازندگان بازی Dead By Daylight ادعا می کنند که در این عنوان سیستم پیشرفت و باز کردن آیتم ها و وسایل وجود دارد و گیمرها قادر هستند که وسایل خودشان را قوی تر و آیتم های جدیدی را خریداری کنند.

هنوز تاریخ انتشار بازی Dead by Daylight توسط سازندگان اعلام نشده است و از آن جا که در زمان معرفی این بازی شاهد انتشار چند تصویر هنری و مفهومی بودیم، می توانیم پی ببریم این عنوان هنوز در مراحل ساخت اولیه خود به سر می برد و در آینده شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات زیادی از این بازی ترسناک خواهیم بود. در صورت انتشار هرگونه اطلاعات، تصاویر و... از این عنوان هیجان انگیز، ما آن ها را در رسانه کلیک برای شما قرار خواهیم داد.

طبق گفته ها، این عنوان فعلا به صورت انحصاری برای پلتفرم رایانه های شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد. استودیوی Starbreeze (ناشر بازی Payday) وظیفه انتشار بازی Dead by Daylight را بر عهده دارد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی Dead by Daylight چیست؟ آیا این عنوان می تواند انتظارات گیمرها و منتقدان را برآورده کند و از محبوبیت بالایی برخوردار شود؟ در حال حاضر شما این عنوان را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر