رده بندی سنی Dead Island Retro Revenge مشخص شد

به تازگی سازمان رده بندی سنی عناوین ویدیویی در استرالیا، رده سنی عنوانی به نام Dead Island Retro Revenge را در وب سایت رسمی خود مشخص کرده است که تا به حال هیچ گیمری نام چنین بازی ای را نشنیده است. احتمال می رود که نسخه جدیدی از فرانچایز Dead Island در راه است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

رده بندی سنی Dead Island Retro Revenge مشخص شد

احتمال می رود که نسخه جدیدی از فرانچایز Dead Island در راه است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، مدتی پیش سازمان رده بندی سنی بازی های ویدیویی در استرالیا، در خروجی وب سایت خود رده سنی بازی Dead Island Retro Revenge را مشخص کرده است. این گزارش در تاریخ 11 فبریه سال میلادی جاری بر روی خروجی وب سایت سازمان رفته که کشور سازنده بازی نیز، کانادا اعلام شده است. همان طور که در جریان هستید، فرانچایز Dead Island در کشور کانادا توسعه یافته و گویا با نسخه جدید این فرانچایز رو به رو خواهیم شد. بر اساس اطلاعات موجود در این وب سایت، بازی Dead Island Retro Revenge توسط استودیوی Empty Clip ساخته و توسط کمپانی Koch Media منتشر می شود.

این سازمان رده بندی سنی M (بزرگ سالان) را به بازی Dead Island Retro Revenge اختصاص داده است. دلیل دریافت رده بندی سنی M، وجود خشونت های بسیار زیاد، استفاده از کلمات نامناسب و رکیک، استفاده از داروهای روان گردان و مواد مخدر و وجود خون ریزی های فراوان ذکر شده است. همچنین این سازمان ادعا می کند که خشونت زیاد در بازی، بر روی مخاطبان کوچک و کم سن و سال تاثیر می گذارد و این عنوان برای افراد زیر 18 سال مناسب نیست.

احتمال دارد که بازی Dead Island Retro Revenge فقط برای تلفن های هوشمند منتشر شود چرا که استودیوی سازنده این فراچایز به تازگی در زمینه ساخت عناوین ویدیویی برای سیستم عامل موبایلی فعالیت می کند. از جمله کارهای استودیو می توان به بازی Glow اشاره کرد که در سال 2012 برای گوشی های آیفون (سیستم عامل ای او اس) منتشر گردید.

هنوز استودیوی Empty Clip و کمپانی Koch Media واکنشی در خصوص این خبر انجام نداده اند و به احتمال زیاد باید بزودی شاهد معرفی شدن عنوان Dead Island Retro Revenge باشیم.

آخرین نسخه از فرانچایز Dead Island، Dead Island: Riptide نام دارد که در تاریخ 23 آگوست سال میلادی 2013 برای کنسول های نسل هفتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. متاسفانه استودیوی Techland در این نسخه نتوانست رضایت گیمرها را به دست بیاورد و به همین خاطر شاهد فروش بسیار کم این بازی بودیم. نقد و بررسی و امتیازات بازی Dead Island: Riptide نیز چنگی به دل نمی زنند. برای مثال وب سایت معتبر گیم اسپات، نمره 4 از 10 را داده است.

در انتهای این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Dead Island Retro Revenge چیست؟ به نظر شما این عنوان برای کدام پلتفرم ها عرضه خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Attack of the Fanboy

ارسال نظر