نسخه موبایل بازی Dead Island از راه رسید

رسانه کلیک - کاربران دو سیستم عامل iOS و اندروید هم اکنون می توانند بازی Dead Island: Survivors را از فروشگاه اپل استور و گوگل پلی دانلود کتند.

نسخه موبایل بازی Dead Island از راه رسید

در این روزهایی که شرکت های بزرگ بازی سازی به دنبال توسعه فعالیت حوزه کاری خود هستند و به دلیل محبوبیت و عمومیت بیش از اندازه پلتفرم تلفن های هوشمند، عناوین ویدیویی قدیمی و جدید خود را برای این پلتفرم عرضه می کنند، شرکت نامدار دیپ سیلور نیز از این غافله عقب نماند و یکی از مجموعه های شناخته شده خود تحت عنوان Dead Island را برای دو سیستم عامل آی او اس و اندروید منتشر کرد.

بر اساس جدیدترین بیانیه شرکت دیپ سیلور، ساعاتی پیش استودیوی بازی سازی «فیش لبز» (FishLabs) بازی جدید خود در سبک Tower Defense و حفظ بقا به نام Dead Island: Survivors را به دست کاربران دو سیسم عامل آی او اس و اندروید رساند.

به گفته سازندگان، مراحل ساخت، توسعه و آزمایش بازی Dead Island: Survivors بیش از دو سال به طول انجامیده و عناوین موفقی همچون Galaxy on Fire و Unwritten Tales 2 در کارنامه این استودیوی بازی سازی به چشم می خورد.

در بازی Dead Island: Survivors شما مدیریت یک جزیره را به دست می گیرید که دور تا دور آن مملو از زامبی های دیوانه ایست و به دنبال نابودی شما هستند. حال شما با توجه به امکاناتی که در دست دارید، باید در موج های مختلف از ورود زامبی ها به جزیره جلوگیری کنید. برای تحقق این امر، شما می توانید از انواع مختلف تله ها استفاده کنید و با احداث سیستم های دفاعی نظیر دیوارهای پرپیچ و خم و اسلح های نگهبان به مسیر حرکت زامبی ها جهت بدهید و به کمک سلاح دفاعی آن ها را از بین ببرید.

بازی Dead Island: Survivors

در کنار این موارد، در مواقع حساس و ضروری شما می توانید شخصیت های حاضر در بازی را به کمک چکش و پتک های غول به پیکر به دل خطر و زامبی ها بفرستید و از این طریق بخش عمده حملات زامبی ها را خنثی کنید. همچنین، تنوع آیتم ها و سیستم های دفاعی در این عنوان به قدری زیاد است که شما را به انتخاب یک استراتژی صحیح دعوت می کند. از جمله آیتم های تاثیرگذار در بازی می توان به نارنجک ها و افزایش دهنده سرعت اشاره کرد.

آنطور که به نظر می رسد، ظاهرا سیستم کارتی این عنوان شباهت زیادی با کارت های بازی Clash Royale دارد که در آن به ازای هر پیروزی، کارت هایی را دریافت می کنید که به کمک آن ها می توانید سلاح و سیستم های دفاعی خود را ارتقا دهید و جزیره خود را برای مقابله با زامبی ها تقویت کنید.

شرکت دیپ سیلور نیز چندی پیش با انتشار توییت جدید در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود رسما از انتشار این عنوان ویدیویی بر روی سیستم عامل های آی او اس و اندروید خبر داد. این بیانیه به شرح زیر است:

بازی Dead Island: Survivors امروز به صورت کاملا رایگان منتشر شد. با زامبی ها مبارزه کنید، پایگاه های خود را بسازید و زنده بمانید. - Deep Silver UK (@DeepSilverUK) July 4, 2018

در همین رابطه، سازندگان تریلر و ویدیویی سینماتیک نیز برای معرفی این بازی مهیج و هیجان انگیز به اشتراک گذاشتند که در آن با بخشی از شخصیت زامبی ها، سلاح و سیستم های دفاعی و محیط بازی آشنا می شویم. در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای آنلاین این ویدیو دعوت می کند.

برای دریافت و دانلود تریلر فوق با کیفیت 720p، بر روی این لینک کلیک کنید.

علاقه‌مندان و بازیکنان برای دریافت و تجربه بازی Dead Island: Survivors بر روی آیفون، آیپد (iOS) و گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید به ترتیب به فروشگاه اپل استور و گوگل پلی مراجعه کنند.

در پایان این مطلب، فراموش نکنید که دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را پس از تجربه نسخه موبایلی بازی Dead Island: Survivors با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر