بسته الحاقی Death Star برای بازی Star Wars Battlefront تایید شد

مدتی پیش شایعه های زیادی در رابطه با بروز رسانی جدید بازی Star Wars Battlefront در سراسر فضای مجازی منتشر شد. در این شایعه ها اعلام شده بود که در بروز رسانی جدید این بازی، نقشه جدیدی به بازی استار وارز بتل فرانت اضافه خواهد شد. پس از انتشار این شایعه، یکی از سازندگان بازی به صورت رسمی این خبر را تکذیب کرد و در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که در بروز رسانی جدید این بازی، هیچ نقشه ای به بازی اضافه نخواهد شد. امروز کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز نیز از محتویات بسته Season Pass رونمایی کرد و در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص بروز رسانی جدید این بازی در اختیار گیمرها قرار داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

بسته الحاقی Death Star برای بازی Star Wars Battlefront تایید شد

پس از انتشار این شایعه، یکی از سازندگان بازی به صورت رسمی این خبر را تکذیب کرد و در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که در بروز رسانی جدید این بازی، هیچ نقشه ای به بازی اضافه نخواهد شد. امروز کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز نیز از محتویات بسته Season Pass رونمایی کرد و در ادامه اطلاعات بیشتری در خصوص بروز رسانی جدید این بازی در اختیار گیمرها قرار داد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی نامدار الکترونیک آرتز مدتی پیش از سیزن پس 50 دلاری بازی Star Wars Battlefront رونمایی کرد. این کمپانی پس از رونمایی، تاریخ انتشار تقریبی این نسخه را نیز اعلام کرد. Season Pass این بازی بی نظیر شامل 4 بسته الحاقی پولی است که به صورت یکجا برای فروش قرار خواهد گرفت. بر اساس گفته های کمپانی الکترونیک آرتز، Season Pass بازی پرطرفدار Star Wars Battlefront از ماه مارس سال 2016 تا اوایل سال میلادی جاری به صورت رسمی منتشر خواهد شد.

خبر بسیار خوشی که برای طرفداران سری جنگ ستارگان وجود دارد این است که در این 4 بسته الحاقی، مکان های معروف و زیبای سری جنگ ستارگان وجود دارند و طرفداران می توانند در این مکان های محبوب به مبارزه بپردازند. از این مکان ها می توان به شهر ابری در Bespin، خانه Jabba the Hutt's بر روی سیاره تتویین و Empire's Death Star اشاره کرد.

همچنین کمپانی الکترونیک آرتز در ادامه صحبت های خود اعلام کرد که از ماه ژانویه تا ماه مارس سال میلادی بروز رسانی های متعددی به صورت رایگان برای بازی Star Wars Battlefront منتشر خواهد شد که این بروز رسانی ها در اختیار تمامی کاربران بازی قرار خواهد گرفت.

در زیر می توانید اطلاعات بیشتری از سیزن پس (4 بسته الحاقی جدید) بازی Star Wars Battlefront به دست بیاورید.

  • Outer Rim (مارس سال 2016): در داخل کارخانه ها و تاسیسات سیاره سالاست به دشمنان خود مبارزه کنید و در خانه Jabba the Hutt's واقع در سیاره تتویین نیز به جنگ بپردازید.
  • Bespin (تابستان سال 2016): در شهر ابری Bespin یا دشمنان خودتان را نابود کنید و یا خودتان کشته خواهید شد.
  • Death Star (پاییز سال 2016): آن ماه نیست! این سیاره یکی از محبوب ترین سیاره های سری استار وارز است که برای اولین بار در بازی Star Wars Battlefront قادر به بازی بر روی این سیاره خواهید بود.
  • بسته الحاقی چهارم (اوایل سال ۲۰۱۷): هنوز کمپانی الکترونیک آرتز اطلاعاتی در خصوص این بسته الحاقی منتشر نکرده و در آینده نام و جزئیات بیشتری از این بسته الحاقی در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت.

با خرید سیزن پس بازی دیگر احتیاجی به خرید جداگانه این بسته های الحاقی نخواهید بود، در غیر این صورت باید هر کدام از این بسته های الحاقی را به صورت جداگانه خریداری کنید. متاسفانه تا به امروز اطلاعاتی در خصوص قیمت این بسته ها منتشر نشده است.

لازم به ذکر است که در ماه نوامبر سال 2015، دو نقشه و یک حالت جدید توسط بسته الحاقی Battle of Jakku به بازی Star Wars Battlefront اضافه شد و از ماه نوامبر تا به امروز شاهد اضافه شدن هیچ نقشه جدیدی به بازی استار وارز بتل فرانت نبودیم. بسته الحاقی Battle of Jakku به صورت رایگان در اختیار تمامی کاربران بازی قرار گرفت.

در کنار این خبرها، خبر دیگری مربوط به سری جنگ ستارگان نیز منتشر شده است که طبق این خبر، تاریخ اکران فیلم محبوب و مورد انتظار Star Wars: Episode VIII تغییر پیدا کرده است. بنا به اطلاعات منتشر شده، این فیلم که قرار بود در ۲۶ می ماه سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی بر روی پرده های سینما به نمایش گذاشته شود، با تاخیری چند ماهه در تاریخ ۱۷ دسامبر سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی اکران خواهد شد.

لازم به ذکر است که بازی Star Wars Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی توسط کمپانی الکترونیک آرتز برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر شد و شما هم اکنون می توانید این بازی بی نظیر را تجربه کنید.

در انتها خبر، دیدگاه شما در خصوص Season Pass بازی پرطرفدار Star Wars Battlefront چیست؟ آیا این سیزن پس 50 دلاری را خریداری خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر