انتشار رندرهای سه بعدی از آیفون ۷ بر اساس شایعات اخیر

هفته گذشته، شایعاتی از سوی برخی منابع چینی منتشر شد مبنی بر اینکه اپل در آیفون‌های جدید خود رنگ «خاکستری فضایی» را کنار گذاشته و «آبی تیره» (آبی عمیق یا آبی نیلی) را جایگزین آن خواهد کرد، این حرف‌وحدیث‌ها اما چندان به مذاق اپل‌بازان خوش نیامد.

انتشار رندرهای سه بعدی از آیفون ۷ بر اساس شایعات اخیر

به گزارش کلیک، امروز یکی از خالقان معروف رندرهای سه بعدی یعنی مارتین هاجک که پیش‌تر بر اساس شایعات، رندرهایی از نسل جدید مک بوک پرو ساخته بود، در اقدامی مشابه، رندرهای بسیار زیبایی بر اساس رنگ «آبی تیره» سری جدید آیفون یعنی آیفون ۷ طراحی کرده است.

فارغ از واکنش منفی هواداران اپل طی چند روز اخیر، این آیفون‌های آبی‌رنگ چندان هم بد به نظر نمی‌رسند.

آیفون بعدی اپل که طبق پیش‌بینی‌ها قرار است پاییز سال جاری معرفی شود، به احتمال زیاد آیفون ۷ نام خواهد گرفت.

علاوه بر اینکه شایعات از رنگ آبی این آیفون حکایت دارند، پشتیبانی از دوربین دوتایی در مدل بزرگ‌تر آن، حذف خطوط آنتن و شباهت کلی با آیفون ۶s پلاس نیز از جمله ویژگی‌هایی هستند که تحلیلگران برای سری جدید گوشی‌های آیفون پیش‌بینی می‌کنند.

در حالی که به ضرس قاطع می‌توان گفت انتظار درز هیچ‌گونه جزئیاتی از آیفون ۷ در کنفرانس سراسری توسعه‌دهندگان اپل که از امروز در سان فرانسیسکوی کالیفرنیا آغاز می‌شود، وجود ندارد، اما قطعا شاهد رونمایی اپل از نسخه جدید سیستم عامل موبایلی iOS با نام iOS 10 که بر روی آیفون ۷ اجرا می‌شود، خواهیم بود.

iphone-7-blue1

iphone-7-deep-blue

iphone-7-mockup

iphone-deep-blue

منبع: ۹to5mac

ارسال نظر