Dell نسخه بعدی XPS 13 را هیبریدی عرضه می‌کند

کمپانی دل در نمایشگاه CES در سال ۲۰۱۷ از مدل جدید لپ تاپ XPS 13 رونمایی می کند، نکته قابل توجه در این لپ تاپ هیبریدی بودن آن است.

Dell نسخه بعدی XPS 13 را هیبریدی عرضه می‌کند

به گزارش کلیک، لپ تاپ XPS 13 کمپانی دل، یکی از لپ تاپ های خوب کمپانی دل بوده که حالا ورژن هیبریدی و تبدیل پذیر این لپ تاپ عرضه می شود. این خبر از منابع نزدیک به کمپانی دل درز کرده است که ورژن هیبریدی XPS 13 دارای نمایشگری با حاشیه کمتر است.

کمپانی دل اطلاعات زیادی در رابطه با XPS 13 ارائه نداده است لپ تاپ دل XPS 13 دارای Infinity Edge است که همین خاصیت باعث کمتر شدن حاشیه دور این لپ تاپ می شود.

لپ تاپ جدید دل در واقع قرار است که یک لپ تاپ ۲ در ۱ باشد و با داشتن خاصیت هیبریدی بودن این امکان را به کاربر می دهد که از لپ تاپ به عنوان یک تبلت هم استفاده کند. حاشیه کم این لپ تاپ و خاصیت Infinity Edge باعث می‌شود تا این سؤال در ذهن کاربران ایجاد شود که لبه های نازک XPS 13 در عملکرد وب کم و برخی کارایی های لپ تاپ مشکلی ایجاد می کند یا نه. وب کم مدل قبلی XPS 13 در پایین این لپ تاپ قرار داشت و بسیاری از منتقدان بر این باورند که اگر دل اشتباه قبلی خود در قرار دادن وب کم در پایین صفحه نمایش را تکرار کند بی شک این موضوع نقطه ضعفی بزرگ برای مدل هیبریدی XPS 13 خواهد بود.

کمپانی Dell نسخه بعدی XPS 13 را هیبریدی عرضه می‌کند

پردازنده XPS 13 پردازنده Kaby Lake خواهد بود. مدل قبلی لپ تاپ XPS 13 از کیفیت خوبی برخوردار بوده است، این آلترا بوک ۱۳ اینچی حاشیه های بسیار نازکی دارد، با پردازنده Core i5 اینتل با نام Skylake مجهز شده است و دارای صفحه نمایش لمسی است. تصویر این آلترا بوک نیز بسیار با کیفیت بوده و از رزولوشن QHD با ۳۲۰۰X1800 پیکسل و روشنایی ۴۰۰ دارد. عمر باتری این دستگاه بیش از ۱۰ ساعت می باشد. این در حالی است که مدل هیبریدی XPS 13 عمر باتری ۱۴ ساعت دارد.

پردازنده جدید Kaby Lake هم چنین در گرافیک نیز تقویت شده است. در لپ تاپ هیبریدی دل XPS 13 به راحتی می توان بازی ویدئویی با کیفیت تصویر ۱۰۸۰P را بازی کرد. هم چنین لپ تاپ هیبریدی XPS 13 از CPU قوی تری نسبت به مدل قبلی خود بهره مند است.

این اطلاعات تمام داده هایی بود که از دلXPS 13 درز کرده بود و هنوز اطلاعات دقیقی از این دستگاه ارائه نشده است. باید تا ژانویه ۲۰۱۷ صبر کرد تا این محصول کمپانی دل به صورت رسمی رونمایی شود.

ارسال نظر