نسخه گلد لپ‌تاپ XPS 13 با مشخصات فنی برتر توسط دل رونمایی شد

کمپانی دل (Dell) در زمینه طراحی و تولید لپ‌تاپ‌ها یک شرکت کاملا شناخته شده است. حال این کمپانی نسخه گلد لپ‌تاپ XPS 13 خود را در نمایشگاه CES 2016 معرفی کرد.

نسخه گلد لپ‌تاپ XPS 13 با مشخصات فنی برتر توسط دل رونمایی شد

نسخه گلد لپ‌تاپ XPS 13 شرکت دل از بدنه‌ای آلومینیوم و صفحه کلیدی مشکلی رنگ بسیار باکیفیت بهره می‌برد. ترکیب رنگ گلد یا طلایی و مشکی این لپ‌تاپ ظاهری منحصر به فرد و کلاسیک را به آن بخشیده و مطمئنا این محصول رقیب بسیار جدی برای سایر لپ‌تاپ‌های معرفی شده در نمایشگاه CES 2016 محسوب می‌شود.

1

نسخه گلد لپ‌تاپ XPS 13 که از دل از نسل ششم پردازنده‌های ULV Core i7 شرکت اینل بهره می‌برد و رم آن 8 گیگابایتی است. شرکت دل حافظه داخلی این محصول را از نوع SSD و با ظرفیت 256 گیگابایت در نظر گرفته است. نمایشگر این لپ‌تاپ وضوح تصویر QHD پلاس را به همراه داشته و عرضه رسمی آن از روز چهارم ماه فوریه آغاز می‌شود. بنابراین نسخه گلد لپ‌تاپ XPS 13 از نظر مشخصات فنی در حد یک محصول بالا رده خواهد بود و شامل نسخه‌های بهره‌مند از قطعات سخت افزاری ضعیف‌تر نمی‌شود.

اما دل نسخه‌ای دیگر از لپ‌تاپ گلد XPS 13 نیز با لقب پریمیوم می‌شود.بر اساس گزارش خود کمپانی دل، نسخه پریمیوم و گلد لپ‌تاپ XPS 13 از نظر قدرت عملکرد و قابلیت‌های پردازشی تا 40 درصد برتر از سرفیس پرو 4 مایکروسافت عمل خواهد کرد. این محصول از رم 32 گیگابایتی و حافظه‌ SSD 1 ترابایتی بهره‌مند است و پردازنده گرافیکی قدرتمندی از سری محصولات شرکت انویدیا را به همراه دارد. کمپانی دل اعلام کرده که نسخه بهره‌مند از حافظه 1 ترابایتی و رم 32 گیگابایتی این لپ‌تاپ هم از روز دوم ماه فوریه آماده عرضه خواهد بود و قیمت آن 2699 دلار در نظر گرفته شده است.

2

بنابراین نسخه طلایی یا اصطلاحا گلد لپ‌تاپ XPS 13 کمپانی دل در مجموع شامل دو نسخه خواهد بود که نسخه معمولی آن از رم 8 گیگابایتی و حافظه SSD 256 گیگابایتی بهره‌مند می‌شود و نسخه‌ پریمیوم آن شامل رم 32 گیگابایتی و حافظه SSD 1 ترابایتی خواهد بود.

منبع: winbeta

ارسال نظر