هواپیمایی دلتا نسخه جدید اپلیکیشن خود را برای iOS منتشر کرد

رسانه کلیک - شرکت هواپیمایی دلتا اپلیکیشن به روز شده خود را برای دارندگان آیفون منتشر کرد و امکانات جدیدی از قبیل تغییر صندلی و چک کردن اطلاعات پرواز را در اختیار آنان قرار داد.به گزارش کلیک؛ وبگاه انگجت در مطلب نوشت؛ شرکت هواپیمایی Delta که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی آمریکا محسوب می‌شود، با انتشار نسخه بروزرسانی شده اپلیکیشن Delta برای مسافران خود امکاناتی را فراهم کرده است. مسافران از این پس کافی است با بروزرسانی این اپلیکیشین، تمام اطلاعات پرواز و تغییر صندلی را در هرجا که هستند، انجام دهند. این اپلیکیشن فقط بر روی سیستم‌عامل iOS نصب می‌شود و می‌توان برخی از اقدامات سفر را تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز کنترل کرد.

هواپیمایی دلتا نسخه جدید اپلیکیشن خود را برای iOS منتشر کرد

به گزارش کلیک ؛ وبگاه انگجت در مطلب نوشت؛ شرکت هواپیمایی Delta که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های هواپیمایی آمریکا محسوب می‌شود، با انتشار نسخه بروزرسانی شده اپلیکیشن Delta برای مسافران خود امکاناتی را فراهم کرده است. مسافران از این پس کافی است با بروزرسانی این اپلیکیشین، تمام اطلاعات پرواز و تغییر صندلی را در هرجا که هستند، انجام دهند. این اپلیکیشن فقط بر روی سیستم‌عامل iOS نصب می‌شود و می‌توان برخی از اقدامات سفر را تا ۲۴ ساعت قبل از پرواز کنترل کرد.

شرکت دلتا در مصاحبه‌ای با خبرنگار رویترز اظهار داشت: «مسافرانی که قصد دارند لحظه آخر تغییراتی در اطلاعات سفر خود اعمال کنند، با مشکل روبرو می‌شوند، زیرا برای این کار باید تا ۲۴ ساعت قبل اقدام کنند. حال، امکاناتی که این اپلیکیشن در اختیار مسافران قرار می‌دهد باعث آسایش آنان می‌شود».

شایان ذکر است؛ نسخه اندرویدی این اپلیکیشین هنوز منتشر نشده و نسخه حاضر فقط مخصوص کاربران iOS است.

ارسال نظر