وزارت ارتباطات هر هفته یک محصول ایرانی باکیفیت معرفی می کند

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی گفت: این وزارتخانه امسال هر هفته یک محصول ایرانی را که از کیفیت بالا و قدرت رقابت در عرصه جهانی برخوردار باشد، معرفی می کند.

وزارت ارتباطات هر هفته یک محصول ایرانی باکیفیت معرفی می کند

به گزارش کلیک به نقل از ایرنا؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات ارتباطاتی منطقه سیم کان شهرستان جهرم، این اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در راستای فرهنگ سازی و تبلیغ کالای ایرانی دانست.

وزیر ارتباطات عنوان کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین یک بسته سیاستگذاری حوزه ارتباطات در هفت بند را با هدف حمایت از کالای ایرانی در حوزه تخصصی این وزارتخانه به کمیسیون اجتماعی دولت ارائه کرده است.

آذری جهرمی اظهار کرد: امید است که این بسته تا اردیبهشت ماه امسال به تصویب هیات دولت برسد تا به موجب آن، مشکلات کسب و کارهای متکی بر فناوری اطلاعات در حوزه ثبت، تامین منابع مالی، بیمه و مالیات رفع شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره دیدگاه این وزارتخانه در زمینه پیام رسان های داخلی نیز گفت: اگر در حوزه فرهنگ مجازی کالای خوب تولید شود و سه خصلت کیفیت، قیمت مناسب و امنیت را تضمین کند، بدون شک مردم استفاده خواهند کرد و ما تلاش می کنیم این ویژگی ها را توسعه دهیم؛ در این زمینه باید توجه داشت که ایجاد و حفظ اعتماد شبکه های اجتماعی اصلی بسیار مهم محسوب می شود.

وی ادامه داد: امروز دشمنان سرمایه گذاری سنگینی برای از بین بردن اعتماد انجام دادند که همه باید تلاش کنیم اعتماد وامنیت را در مردم بالا ببریم.

آذری جهرمی در این نشست همچنین نوید داد که مشکلات ارتباطی و مخابراتی مردم بخش سیم کان شهرستان جهرم تا پایان امسال به طور کامل رفع شود.
شهرستان جهرم در فاصله 193کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که از آغاز تعطیلات نوروز امسال به استان فارس سفر کرده، تاکنون در شهرستان های جهرم، فیروزآباد، قیروکارزین، فراشبند، داراب و زرین دشت حضور یافته و از نزدیک دستور رسیدگی به مشکلات این مناطق به ویژه در عرصه ارتباطات را صادر کرده است.

ارسال نظر