هر آنچه تا به الان از بازی Destiny 2 می‌دانیم

پس از مدت‌ها انتظار و شایعات فراوانی که پیرامون ساخت دنباله‌ی بازی Destiny وجود داشت بالاخره کمپانی سازنده یعنی استودیوی Bungie ساخت Destiny 2 را تایید کرد. و به تمامی شایعات پخش شده در دنیای بازی‌های رایانه‌ای خاتمه داد. با ما همراه باشید تا از جزییات جدید بازی Destiny 2 مطلع شوید.

هر آنچه تا به الان از بازی Destiny 2 می‌دانیم

و به تمامی شایعات پخش شده در دنیای بازی‌های رایانه‌ای خاتمه داد. با ما همراه باشید تا از جزییات جدید بازی Destiny 2 مطلع شوید.

به گزارش کلیک، همراه با تریلر نشان داده شده از بازی Destiny 2، کمپانی Bungie رسماْ اولین جزییات بازی Destiny 2 به اشتراک گذاشته است. امروز کمپانی سازنده تایید کرد که بتای بازی برای کسانی که که بازی را برای اولین‌بار پیش‌خرید می‌کنند در تابستان امسال بر روی همه‌ی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. عرضه‌ی بازی برای ۸ سپتامبر سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است حال آنکه قسمت اول بازی Destiny بر روی پلتفرم PC به هیج وجه منتشر نشد اما دنباله‌ی Destiny یعنی Destiny 2 بر روی پلتفرم‌های PC، Xbox ONE و PS4 عرضه خواهد شد.

1th pic

به‌ تازگی رییس کمپانی اکتیویژن آقای Eric Hirshberg، با انتشار بیانیه‌ای اشاراتی به بازی جدید و درحال ساخت Destiny 2 داشته است. به گفته او گیمر‌ها باید منتظر یک داستان جدید و بسیار مهیج باشند. آقای Eric Hirshberg در بیانیه خود عنوان کرده است:

بازی Destiny در زمان عرضه خود بهترین عملکرد و کارایی را در بین سری بازی‌های جدید بر روی کنسول‌های نسل هشتمی داشته است. حال با همکاری تیم مستعد خود در کمپانی بازیسازی Bungie در تلاشیم تا به موفقیت بهتر و بزرگ‌تری با ساخت و عرضه بازی Destiny 2 دست یابیم. ما برای رسیدن به این هدف بزرگ قصد داریم ویژگی‌های مهمی چون طراحی یک سیستم شوتر اول شخص بسیار مهیج‌تر از قسمت قبلی، روایت یک داستان فوق‌العاده زیبا و جدید در بازی، شخصیت‌های جذاب و ایده‌های بسیار نوآورانه‌ای که بتواند برای همه سبک بازیبازان قابل قبول واقع شود را به بازی خود اضافه کنیم. ما همچنین برای اولین بار تصمیم گرفته‌ایم که بازی Destiny 2 را برای پلتفرم رایانه‌های شخصی نیز منتشر کنیم. عنوان Destiny 2 قرار است سری Destiny را به نقطه‌های بسیار بالاتری از لحاظ پیشرفت و موفقیت برساند.

همچنین اشاراتی درباره‌‌ی داستان نسخه‌ی جدید سری بازی‌های Destiny توسط کمپانی سازنده یعنی Bungie داده شده است که در ادامه به توصیف آن می‌پردازیم: "آخرین شهر امن بشریت به دست نیرو‌های مهاجم غریب و به رهبری Ghaul افتاده است. یک فرمانده‌ی سرکش از گروه وحشی لژیون قرمز. او نگهبانان شهر را از قدرت محروم کرده است و آن‌ها را وادار کرده تا از این سرزمین فرار کنند. شما به اسرار و رموز این وقایع رسیدگی خواهید کرد، در این جهان ناشناخته از منظومه شمسی به کشف زرادخانه‌ها از سلاح‌های ویرانگر و قابلیت‌ها و توانایی‌های جدید مبارزه‌ای خواهید پرداخت. برای نابودکردن گروه وحشی لژیون قرمز و فرمانده‌ی سرکش آن یعنی Ghaul، شما باید دوباره قهرمانان بشریت را پراکنده کنید و در کنار هم بایستید و برای پس گرفتن خانه و آشیانه‌ی خود از گروه لژیون قرمز مبارزه کنید."

2th PIC

تریلری که امروز منتشر شد هیچ ویژگی از گیم‌پلی بازی را به تصویر نمی‌کشد اما قرار است روز ۱۸ ماه می در یک برنامه‌ی تلویزیونی پخش زنده‌ای از گیم‌پلی بازی را داشته باشد. همچنین شبح همدم شما وجود ندارد اما تایید شده است که صدای بازیگر Nolan Northhas برای قسمت جدید Destiny وجود خواهد داشت.

بازی Destiny 2 یک Season Pass به نام Expansion Pass حاوی Expansion 1 و Expansion 2 خواهد داشت. این Season Pass ماموریت‌های داستانی جدید، فعالیت‌های تعاونی (Co-op) و چندنفره‌ی رقابتی و منبع غنی از سلاح‌ها،زره‌ها و سپر‌های جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

در توضیحاتی که در بالا به آن اشاره کردیم فعالیت‌های چندنفره‌ی رقابتی است نه نقشه‌های چندنفره‌ی رقابتی! این بدین معناست که حتی اگر Crucible در بازی اصلی نباشد شما می‌توانید بخش چندنفره‌ی رقابتی بازی را انجام دهید. این خبر می‌تواند خبر خیلی خوبی باشد، ما در این باره تماس‌هایی را با ناشر بازی یعنی کمپانی Activation خواهیم داشت تا به صحت آن پی ببریم.

علاوه بر بازی اصلی، چند نسخه‌ی ویژه‌ی مختلف از بازی وجود خواهد داشت. نسخه‌ی Digital Delux Edition از بازی همراه با یک شمشیر افسانه‌ای، اکشن فیگر، کتابچه‌ی داستانی Destiny خواهد بود. نسخه‌ی Limited Edition بازی همراه با یک کتابچه‌ی فلزی، Expansion Pass و چندین آیتم مختلف دیجیتالی و فیزیکی اضافی خواهد بود. نسخه‌ی Collector Edition بازی همراه با تمامی آیتم‌های فیزیکی و دیجیتالی بازی بعلاوه یک کیف مسافری مخصوص و یک شارژر خورشیدی USB عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‌ی PS4 بازی دارای محتوای خاص و انحصاری می‌باشد که دارندگان PS4 را از این موضوع خوشحال می‌کند.

با استناد به گفته‌های موجود، Destiny 2 تغییرات بسیار گسترده‌ای نسبت به نسخه‌ی اولیه‌ی خود، به خود دیده و استودیو Bungie تصمیماتش در مورد چگونگی انتشار بسته‌های الحاقی این بازی، نسبت به بازی پیشین خود را تغییر داده است، زیرا اکتیویژن و بانجی طی سال گذشته چندین بسته الحاقی مختلف را برای این بازی منتشر کردند که بازخوردهای گوناگونی به دنبال داشت. برخی از بازیکنان معتقد بودند این موارد دانلودی ارزان قیمت می‌توانند طی سال گیمر را سرگرم کنند و برخی دیگر بر این باور بودند که این بسته‌های الحاقی تنها هزینه اضافی هستند.

بازی Desitny 2 در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۷ شهریور ۱۳۹۶) بر روی پلتفرم‌های PS4,Xbox ONE و PC عرضه خواهد شد. از دیگر اخبار حول این بازی می‌توان به اولین تریلر منتشر شده Destiny 2 اشاره کرد که در جریان آن مشخص شد که این بازی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود.

ارسال نظر