سرورهای بازی Destiny 2 از دسترس خارج می‎شود!

رسانه کلیک - بزودی تمامی سرورهای بازی Destiny 2 به منظور تعمیرات و بروز رسانی جدید، به مدت ۶ ساعت به حالت آفلاین درمی آید و دسترسی شما به بازی قطع می شود.

سرورهای بازی Destiny 2 از دسترس خارج می‎شود!

به تازگی استودیوی «بانجی»، خالق و سازنده عنوان Destiny 2، در طی بیانیه ای اعلام کرد که روز آینده (دوشنبه ۳ مهر) سرورهای بازی به دلیل تعمیرات و آماده سازی جهت دریافت بروز رسانی شماره ۱٫۰۳، به مدت ۶ ساعت به حالت آفلاین درمی آید و از دسترس تمامی بازیکنان خارج می شود. در این مدت، هیچ کدام از کاربران و بازیکنان نمی توانند به سرورهای بازی Destiny 2 متصل شوند و باید تا پایان این تعمیرات و آنلاین شدن سرورها، منتظر بمانند.

البته بلافاصله پس از اتمام تعمیرات، بروز رسانی شماره ۱٫۰۳ بازی منتشر می شود و کاربران و بازی بازان جهت ادامه مبارزات و تجربه بازی، باید این بروز رسان را دریافت کنند. هنوز حجم نهایی این بروز رسان مشخص نشده است.

Destiny 2

زمان دقیق برنامه تعمیرات سرورهای بازی Destiny 2 به شرح زیر است:

  • شروع:

از ساعت ۶:۰۰ دقیقه صبح روز ۲۵ سپتامبر به وقت PT (ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز ۳ مهر ماه به وقت تهران)، امکان ورود به بازی وجود ندارد.

در ساعت ۷:۰۰ دقیقه صبح روز ۲۵ سپتامبر به وقت PT (ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز ۳ مهر ماه به وقت تهران)، کلیه بازیکنان آنلاین از سرورها Kick شده و دسترسی تمامی کاربران به بازی قطع می شود.

  • پایان:

در ساعت ۱۲:۰۰ دقیقه بعد از ظهر روز ۲۵ سپتامبر به وقت PT (ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز ۳ مهر ماه به وقت تهران)، تعمیرات به پایان رسیده و مجددا سرورهای بازی به حالت آنلاین درمی آید. بنابراین، در این ساعت می توانید به بازی مراجعه کنید و به ادامه مبارزات چالش برانگیز بپردازید.

Destiny 2

توجه داشته باشید زمان های گفته شده در فوق، به محل و موقعیت جغرافیایی حساب کاربری شما وابسته است.

هنوز استودیوی «بانجی» اعلام نکرده است که در بروز رسانی شماره ۱٫۰۳، چه تغییراتی را در بازی «دستینی ۲» اعمال و چه ویژگی هایی را نیز به آن اضافه می کند. پیش بینی می شود بزودی لیست تغییرات اعمال شده در این بروز رسانی توسط سازنده بازی منتشر شود. البته تا به امروز، کاربران و بازی بازان گزارش های مختلفی را مبنی بر مشکلات و ایرادات بازی ارائه کردند که به نظر می رسد استودیوی «بانجی» در صدد رفع مشکلات گزارش داده شده است.

در این بازه زمانی که تمامی سرورهای بازی Destiny 2 از دسترس همگان خارج می شود، فرصت خوبی است که از وقت خود به نحو احسن استفاده کرده و سلاح Exotic را به صورت همه جانبه بررسی کنید و به انجام کارهای مشابه دیگر بپردازید.

عنوان ویدیویی بی نظیر Destiny 2 در تاریخ ۸ سپتامبر سال میلادی جاری (مصادف با ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۹۶) به صورت رسمی بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر شد. اگرچه نسخه پی سی این بازی توسط استودیوی «بانجی» و شرکت «اکتیویژن» رسما تایید شده، اما متاسفانه بازیکنان و پی سی بازها با کمی تاخیر و در روز ۲۴ اکتبر امسال (۲ آبان ماه ۹۶) قادر به تجربه بازی بر روی رایانه شخصی خود هستند.

از این رو، اگر قصد تجربه نسخه پی سی عنوان Destiny 2 را دارید، بهتر است پیش از خرید آن نیم نگاهی هم به سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی بیاندازید و از قدرت رایانه شخصی خود اطمینان حاصل فرمایید. البته سیستم مورد نیاز برای اجرا بازی «دستینی ۲» جز سیستم های میان رده بازار به حساب می آید و اغلب بازیکنان می توانند این عنوان را با پایین ترین تنظیمات گرافیکی بر روی رایانه شخصی خود تجربه کنند. جهت مشاهده مشخصات سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی، بر روی این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر