تشخیص میزان تناسب اندام با اسکنر بدن

کمپانی mPort در اقدامی دست به تولید اسکنرهای بدن زده است که میزان تناسب اندام افراد را نمایش می دهد.

تشخیص میزان تناسب اندام با اسکنر بدن

به گزارش کلیک، همه افراد برای دستیابی به تناسب اندام به باشگاه‌های ورزشی می روند و همه افراد دوست دارند بعد از هر ورزش ارزیابی از بدن خود داشته باشند.

کمپانی استرالیایی mPort در اقدامی دست به تولید محصولی زده است که این محصول با یک اسکن سریع از بدن شما میزان اضافه وزن در نواحی مختلف بدن را به شما می گوید. این دستگاه ها در مراکز خرید و در باشگاه ها تعبیه شده اند و مانند اتاقک کوچکی هستند که جای زیادی هم اشغال نمی کنند.

این اسکنر اطلاعات کلی را در اختیار کاربر قرار می دهد، به عنوان مثال از میزان تجمع چربی ها و میزان اضافه وزن بدن فرد اطلاعات کلی به افراد می دهد.

این سرویس برای اسکن و بررسی کلی رایگان است ولی برای بررسی‌های پیشرفته کاربران موظف به پرداخت ماهانه ۵ دلار، که در سال حدود ۴۰ دلار می شود، را پرداخت کنند.

دستگاه اسکنر mPort بیشتر در مراکز ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و به عنوان یک معیار در نشر گرفته می شود. سخنگوی کمپانی اظهار دارد که این دستگاه فقط برای مقاصد ورزشی قابل استفاده نیست بلکه این دستگاه می تواند به عنوان اتاق پرو در فروشگاه ها قرار بگیرد و پس از اسکن اطلاعات دقیقی از سایز مشتری به فروشنده بدهد تا روند خرید بسیار زودتر انجام شود.

ارسال نظر