ساخت بازی Detroit: Become Human به پایان رسید

رسانه کلیک - سرانجام پس از 4 سال کار و تلاش بی وقفه استودیوی «کوآنتیک دریم»، ساخت بازی Detroit: Become Human به پایان رسید و این عنوان ویدیویی هم اکنون آماده عرضه به بازار است.

ساخت بازی Detroit: Become Human به پایان رسید

استودیوی کوآنتیک دریم در نسل هفتم کنسول های بازی با انتشار دو عنوان ویدیویی Beyond: Two Souls و Heavy Rain بر روی کنسول پلی استیشن 3 و با ارائه گیم پلی فراموش نشدنی و داستان های عمیق و درگیرکننده، نام خود را در میان استودیوهای نامدار و مطرح بازی سازی جهان قرار داد. حال با توجه به بازخوردهای مثبت و تحسین برانگیز منتقدان و بازیکنان در خصوص دو بازی مذکور، این استودیو با انگیزه بیشتری به سراغ اولین پروژه نسل هشتم خود یعنی توسعه و ساخت بازی Detroit: Become Human رفت.

در حالی که کمتر از یک ماه به انتشار نسخه نهایی و کامل بازی مورد انتظار Detroit: Become Human باقی مانده است، استودیوی کوآنتیک دریم به تازگی رسما اعلام کرد که کار ساخت و توسعه مراحل این عنوان ویدیویی به پایان رسیده و هم اکنون در حال ارسال آن به خرده فروشان سراسر جهان است.

اینکه ساخت بازی Detroit: Become Human به پایان رسیده است، خبر خوشی برای طرفداران و هواداران آن به شمار می رود چرا که دیگر شاهد تغییر تاریخ انتشار آن نخواهیم بود و حال با توجه به این خبر، از عرضه بازی در ماه آتی مطمئن هستیم.

ساخت بازی Detroit: Become Human

استودیوی مشهور کوآنتیک دریم در کنار اعلام این خبر، به نسخه دمو و رایگان بازی نیز اشاره کرد. بنا به گفته سازندگان، علاقه مندان و دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 از امروز می توانند نسخه دمو و آزمایشی بازی Detroit: Become Human را به صورت رایگان تجربه کنند. در این نسخه، بازیکنان فقط و فقط به سناریو Hostage که بارها و بارها در رویدادها و مراسم های مرتبط با بازی های ویدیویی به نمایش گذاشته شده است، دسترسی دارند.

برای دریافت نسخه آزمایشی بازی کافی است به صفحه این عنوان ویدیویی در فروشگاه رسمی پلی استیشن استور مراجعه کرده و با کلیک بر روی گزینه (Try Free Demo)، مراحل خرید رایگان آن را طی کنید. جهت مراجعه به صفحه رسمی بازی، بر روی این لینک کلیک کنید.

از دیگر خبرهای جدید پیرامون این عنوان ویدیویی می توان به عدم امکان اجرای آن با رزولوشن 4K واقعی در کنسول قدرتمند پلی استیشن 4 پرو اشاره کرد. چند روز پیش بود که شرکت ژاپنی سونی رسما تایید کرد که این بازی با کمک قابلیت رندرینگ شطرنجی به رزولوشن 4K دست یافته و بدین ترتیب با رزولوشن 4K واقعی بر روی کنسول پلی استیشن 4 پرو اجرا نمی شود.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی Detroit: Become Human برای اولین طی رویداد «هفته بازی های ویدیویی پاریس سال میلادی 2015» (Paris Games Week) که هر ساله توسط شرکت ژاپنی سونی در شهر پاریس برگزار می شود، معرفی شد. این بازی بار دیگر ایده ها و نوآوری آقای دیوید کیج را به تصویر می کشاند که در آن ماشین ها و ربات ها نقش مهمی را در زندگی ایفا می کنند، به طوری که شاید زندگی بدون این ربات ها برای مردم غیر ممکن به نظر برسد.

ساخت بازی Detroit: Become Human

داستان بازی Detroit: Become Human در آینده نه چندان دور جریان دارد و نگاهی به زندگی ماشینی و تلفیق آن با زندگی انسان ها می اندازد. زمانی که بسیاری از انسان ها به آرزو و اهداف دیرینه خود مبنی بر ساخت ربات های بی خطر و بدون درد و سر دست یافتند و حتی این ربات ها بسیاری از کارهای روزمزه و ساده آدم ها را به راحتی و بدون خستگی انجام می دهند و کاملا تحت فرمان انسان ها هستند. اما در این رویا همواره ترسی وجود دارد که زندگی و بقا انسان ها را به خطر می اندازد. چنانچه روزی برسد که ربات ها متوجه برخوردهای نامناسب انسان ها شده و به نحوی با احساسات آدم ها آشنا شوند، زنگ خطر بزرگی برای ما انسان ها به صدا درمی آید و شاید زندگی در شرایط عادی را به زندگی در یک جهنم تبدیل کند.

بازی Detroit: Become Human در روز 4 خرداد ماه سال 97 (25 می سال جاری میلادی) به صورت انحصاری بر روی کنسول پلی استیشن 4 منتشر می شود. در حال حاضر، این عنوان ویدیویی با قیمت 59.99 دلار در فروشگاه پلی استیشن استور به فروش می رسد که با پیش خرید آن، تم متحرک اختصاصی بازی را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

حال در پایان این خبر، به نظر شما بازی مورد انتظار Detroit: Become Human می تواند موفقیت ها و دستاوردهای طلایی آثار قبلی استودیوی کوآنتیک دریم و آقای دیوید کیج را به دنبال داشته باشد؟ فراموش نکنید که در بخش نظرات، دیدگاه شخصی خود در خصوص این عنوان را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر