امکان پاسخ گویی توسعه دهندگان به کاربران در اپ استور

از این پس اپل به توسعه دهندگان نرم افزاری این امکان را می دهد که با کاربران خود به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند، البته با این شرط که کاربران دارای سیستم عامل iOS 10.3 یا macOS 10.12.4 بر روی دستگاه های خود باشند.

امکان پاسخ گویی توسعه دهندگان به کاربران در اپ استور

به گزارش کلیک ، به لطف iOS 10.3 و macOS 10.12.4 توسعه دهندگان می توانند نکات و نظرات کاربران (چه مثبت چه منفی) را بر روی اپ استور مستقیما پیگیری کنند و به صورت بی واسطه با کاربران برنامه ها و نرم افزارهای خود در ارتباط باشند.

اپل نسخه بتا iOS 10.3 و macOS 10.12.4 را مدتی پیش عرضه کرد. هر دو فریمور با ویژگی های بزرگ و خوبی عرضه شده اند، که یکی از آن ها به توسعه دهندگان اجازه می دهد که به نظرات کاربران واکنش نشان دهند. وجود چنین ویژگی نسبتا مهمی خیلی پیشتر احساس می شد، چرا که پس از ارسال نظر یک کاربر و اشاره به موضوعی در برنامه (که می تواند نظر در مورد برنامه مورد نظر و یا اشاره به وجود باگ داشته باشد)، توسعه دهنده نه تنها می تواند به راحتی آن را برطرف کند بلکه می تواند از نظرات و ایده های کاربران بهره مند شود و از آن ها استفاده کند. این شیوه هم بسیار سریع است و هم بسیار مفید.

احتمالا مهم ترین نکته در مورد این ویژگی این است که پاسخ توسعه دهنده به کاربران عمومی خواهد بود، و این اجازه را به همگان خواهد داد تا مشاهده کنند که خالق برنامه یا بازی چه چیزی برای گفتن دارد و نگاه او به وسائل چگونه است.

در حال حاضر تنها نسخه های بتای توسعه دهندگان از iOS 10.3 و macOS 10.12.4 موجود است و اپل اعلام کرده که تا چند هفته دیگر نسخه نهایی را منتشر می کند. اما انتظار داریم که نسخه بتای هر دو این هفته یا هفته بعد به صورت عمومی منتشر شود. اگر این اتفاق بیافتد تمام کاربران این فرصت را دارند که بدون پرداخت ۹۹ دلار، ویژگی های جدید سیستم عامل اپل را بررسی کنند.

اگر شما دارای عضویت توسعه دهندگی در اپ استور هستید، و تنها به صورت یک کاربر عادی فعالیت می کنید، به شما توصیه می کنیم که نسخه بتا را برای خودتان نصب کنید. چرا که توسعه دهندگان می توانند نسخه بتا را برای خودشان نصب کنند. همان طور که در میان ویژگی های منحصر به فرد iOS 10.3 و macOS 10.12.4 جا به جا می شویم، به زودی نقدهای خودمان را هم بر اساس نسخه بتا منتشر خواهیم کرد.

ارسال نظر