کد خبر:1140297
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه های دیجیتال برگزار شد

رسانه های دیجیتال

رسانه کلیک - یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه های دیجیتال کار خود را آغاز کرد و تا ۲۶ آبان در مصلی امام خمینی (ره) ادامه خواهد داشت.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال با هدف آشنایی هرچه بیشتر فعالان حوزه دیجیتال و شرکت‌های فعال با آخرین تحولات صورت گرفته در حوزه رسانه‌های دیجیتال از امروز (۲۰ آبان) در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز شد و تا تاریخ ۲۶ آبان ماه ادامه دارد.

یکی از ویژگی‌های اصلی نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های قبل، وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال است که انعکاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های این تلویزیون خواهد بود. قالب اجرای این برنامه‌ها به صورت مصاحبه‌ای و تاک‌شو است که در آن به گفتگو با مسئولان و مهمانان نمایشگاه، اساتید دانشگاه و متخصصین پرداخته می‌شود.

روزانه ۱۰ جایزه دیجیتالی برای بازدیدکنندگان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

جواد موحد، مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال از اهدای روزانه ۱۰ جایزه دیجیتالی به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه خبر داده است.

وی در این خصوص اظهار داشت: با هدف تقدیر از شرکت‌کنندگان در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، جوایز نفیسی تهیه شده که قرار است روزانه و به قید قرعه به آنها اهدا شود. این جوایز گجت‌های دیجیتالی مانند تبلت خواهند بود که توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال تهیه شده و در قرعه‌کشی‌های روزانه به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه اهدا خواهد شد.

رسانه های دیجیتال

برگزاری دو استارت‌آپ تولید محتوای دیجیتال

همچنین امیرحسین اسدی، دبیر بخش کسب‌وکارهای نوپای یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از برگزاری رویداد استارتاپ ویکند در این نمایشگاه خبر داده است.

وی با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی گفت: در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال دو رویداد استارتاپی تولید محتوای دیجیتالی برگزار می‌شود.

اسدی افزود: در همین راستا در روز ۲۴ آبان نشست آموزش رایگان تولید محتوا در فضای مجازی توسط استاتید مجرب شتاب‌دهنده ابر زندگی برگزار شده و ۲۵ آبان از ساعت ۱۰ الی ۱۹ رویداد استارتاپی تولید محتوا برگزار خواهد شد. همچنین موضوع تولید محتوا در این رویداد آزاد است و می‌تواند شامل مواردی همچون سبک زندگی، سلامت، ورزش، رسانه‌ها و دیگر موارد باشد. محورهای این رویداد نرم‌افزارهای تلفن همراه، وب‌سایت، بازی‌های رایانه‌ای و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای است و علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.abrezendegi.ir/digitalmedia مراجعه کنند.

استقرار استودیوهای برنامه‌سازی و اولین تلویزیون نمایشگاهی

حمید ضیایی‌پرور، قائم مقام دبیر یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال از استقرار اولین تلویزیون نمایشگاهی ایران در این نمایشگاه خبر داد.

وی در خصوص برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه های دیجیتال عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های اصلی نمایشگاه امسال نسبت به دوره های قبل، وجود استودیو و تلویزیون نمایشگاهی در طول زمان برگزاری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال است. این تلویزیون نمایشگاهی مجهز به امکانات استودیویی هوشمند است و با عنوان تلویزیون سرآمد به تولید و پخش برنامه خواهد پرداخت.

رسانه های دیجیتال

ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال قائم مقام دبیر یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال ادامه داد: برنامه‌های تلویزیون سرآمد با محوریت اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی تهیه و در تمامی ساعات برگزای نمایشگاه برای بازدیدکنندگان پخش خواهد شد. انعکاس اخبار نمایشگاه از مهمترین برنامه‌های این تلویزیون خواهد بود. قالب اجرای این برنامه‌ها مصاحبه‌ای و تاک‌شو است که در آنها به گفت‌وگو با مسئولین و مهمانان نمایشگاه، اساتید دانشگاه و متخصصین پرداخته خواهد شد.

برگزاری ۱۲۰ نشست تخصصی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال

به گفته مسئول بخش دانش و فناوری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال قرار است ۱۲۰ نشست و کارگاه تخصصی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال در این نمایشگاه برگزار شود.

به نقل از ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال، مجید شفیعی گفت: حضور عموم علاقه‌مندان در این کارگاه‌ها آزاد و رایگان است و به شرکت‌کنندگانی که پیش از شروع نمایشگاه نسبت به ثبت نام در این نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در سامانه اینترنتی سرآمد اقدام کرده‌ باشند، پس از پایان نمایشگاه، گواهی معتبر از جانب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعطا خواهد شد. موضوعات این نشست‌ها و کارگاه‌ها شامل مواردی چون کسب‌وکار مجازی، سواد فضای مجازی، آموزش نرم‌افزارهای تخصصی حوزه نشر دیجیتال، آموزش راه‌کارهای تولید و نشر محتوای فضای و مشاوره‌های تخصصی سازمان‌ها و مراجع قانونی مرتبط با حوزه فضای مجازی است.

رسانه های دیجیتال

مسئول بخش دانش و فناوری یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه‌های دیجیتال همچنین با اشاره به مشاوره با اساتید و متخصصان حوزه فضای مجازی برای برگزاری این نشست‌ها و کارگاه‌ها، تاکید کرد: شرط صدور گواهی معتبر برای افراد ثبت نام در سامانه اینترنتی سرآمد است.

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
نحوه جلوگیری از مسدود شدن اکانت اینستاگرام به خاطر استفاده از Vpn

این روزها به واسطه فیلتر شدن  اینستاگرام بسیاری از کاربران به سمت استفاده از...

حمله آذری جهرمی به تصمیم قطع اینستاگرام و واتساپ

وزیر پیشین ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت صحبتهای انتقادی را در خصوص...

به مشتریان خارجی خود بگوئید ایتا و سروش نصب کنند!

با اعلام رسمی وزیر ارتباطات، به نظر می رسد پرونده فیلتر دائمی اینستاگرام و...

وزیر ارتباطات آب پاکی را روی دستان کسب و کارهای اینستاگرامی ریخت

عیسی زارع پور در جدیدترین مصاحبه خود آب پاکی را روی دست کسب و کارهایی که در...

چرا مردم ایران حضور در پیام رسان های داخلی را دوست ندارند؟

پیام‌رسان‌ها و پلتفرم‌های خارجی از جمله واتساپ و اینستاگرام در چند روز...

شناسایی دو حفره امنیتی خطرناک در واتساپ

دو باگ امنیتی خطرناک در واتساپ شناسایی شد.

ماجرای هک سرورهای همراه اول و صفر شدن صورتحساب ها چه بود؟

اخیرا بعضی از مشترکان اپراتور همراه اول با انتشار تصاویری از صورتحساب خود،...

آموزش نحوه فعالسازی اشتراک موقعیت مکانی لحظه ای (Live) در گوگل مپس
آموزش نحوه فعالسازی اشتراک موقعیت مکانی لحظه ای (Live) در گوگل مپس

در ادامه این مطلب آموزش نحوه فعالسازی اشتراک موقعیت مکانی لحظه ای (Live) در گوگل...

تحریم گوگل چت برای کاربران ایرانی برداشته شد

بررسی‌ها نشان می‌دهد به تازگی اپلیکیشن Google Chat برای کاربران ایرانی در دسترس...

ایلان ماسک: اینترنت ماهواره ای استارلینک هم اکنون در ایران فعال است
ایلان ماسک: اینترنت ماهواره ای استارلینک هم اکنون در ایران فعال است

کریم سجادپور در خصوص آخرین وضعیت فعالسازی اینترنت ماهواره ای استارلینک در...