جزئیات جدیدی از آپدیت DiRT Rally منتشر شد

اگر یکی از طرفداران بازی های ویدیویی در سبک ماشینی و مسابقه ای باشید، حتما نام بازی DiRT Rally تا به حال شنیده اید! به تازگی استودیوی سازنده بازی دیرت رالی یعنی Codemasters، بروز رسانی جدیدی را برای این عنوان ترتیب داده است که بر اساس اطلاعات منتشر شده، این بروز رسانی در ماه آپریل به صورت رایگان منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

جزئیات جدیدی از آپدیت DiRT Rally منتشر شد

به تازگی استودیوی سازنده بازی دیرت رالی یعنی Codemasters، بروز رسانی جدیدی را برای این عنوان ترتیب داده است که بر اساس اطلاعات منتشر شده، این بروز رسانی در ماه آپریل به صورت رایگان منتشر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، اخیرا استودیوی Codemasters اطلاعات جدیدی از بروز رسانی جدید و بزرگ عنوان DiRT Rally منتشر کرد. بر اساس این اطلاعات منتشر شده، این بروز رسانی در تاریخ 5 آپریل سال میلادی جاری مصادف با 16 فروردین ماه سال 1395 به صورت رایگان برای کنسول های نسل هشتم سونی و مایکروسافت (پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان) منتشر خواهد شد. همچنین در شبکه استیم، هدایا و جایزه های ویژه ای برای کاربران DiRT Rally در نظر گرفته شده است.

در این بروز رسانی، چندین خودرو جدید به بازی اضافه می شود که در زیر می توانید نام این خودروها را مشاهده کنید.

  • Peugeot 208 T16 Pikes Peak
  • Renault 5 Turbo
  • Renault Alpine A110
  • Opel Corsa Super 1600
  • Peugeot 207 S1600
  • Renault Clio S1600
  • Mini Classic Rallycross

همچنین پس از نصب این بروز رسانی، دو دوره و رویداد جدید به نام های Classic Mini و Super 1600 به بازی دیرت رالی اضافه می شود و گیمرها از همان ابتدای این بازی می توانند در این رویداد شرکت کرده و با دیگر کاربران این بازی، مسابقه دهند.

اگر شما نسخه پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان بازی DiRT Rally را پیش خرید کرده باشید، پس از انتشار بازی، به صورت رایگان به MINI Pack و Rallycross Pack دسترسی خواهید داشت و نیازی نیست که این دو بسته را به صورت جداگانه خریداری کنید. در صورت داشتن این دو بسته، تمامی قابلیت های Mini Classic Rallycross برای شما در دسترس قرار می گیرند.

نسخه محدود بازی دیرت رالی با نام DiRT Rally Legend Edition هم اکنون در وب سایت رسمی این بازی قابل پیش خرید می باشد و شما می توانید این بازی محدود را پیش خرید کنید. این نسخه شامل MINI Pack و خودرو MINI Cooper S است که تمامی آپگریدها در اختیار کاربران و گیمرها قرار خواهند گرفت. همچنین یک تیم حرفه ای و زرنگ در مسابقات به شما کمک خواهند کرد و ماشین های شما را به سرعت تعمیر می کنند. نسخه DiRT Rally SteelBook بازی نیز تمامی آموزش های لازم را به گیمرها و کاربران این بازی می دهد تا گیمرها در بازی دیرت رالی به صورت حرفه ای به مسابقه بپردازند. این نسخه نیز هم اکنون در وب سایت رسمی بازی قابل پیش خرید می باشد.

علاوه بر این، استودیوی Codemasters تصاویر جدیدی از این بروز رسانی را منتشر کرده است. شما در زیر می توانید تصاویر جدید منتشر شده از این بروز رسانی بازی DiRT Rally را مشاهده کنید. شما را به دیدن این تصاویر زیبا دعوت می کنیم.

dirt_rally_Finland_Impreza1995_1 dirt_rally_Finland_Impreza1995_2 dirt_rally_Renault-Alpine dirt_rally_RX_Clio_Hell_02_A-Clio-S1600

لازم به ذکر است که بازی DiRT Rally در تاریخ 7 دسامبر سال میلادی گذشته برای کامپیوترهای شخصی مبتی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد و هم اکنون شما می توانید این بازی را از شبکه بزرگ استیم خریداری کنید. کمپانی کد مسترز پس از انتشار نسخه پی سی این بازی، اعلام کرد که بازی DiRT Rally برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در تاریخ 4 آپریل سال میلادی جاری مصادف با 15 فروردین ماه سال 1395 منتشر خواهد شد.

مدتی پیش بروز رسانی جدیدی برای نسخه پی سی بازی DiRT Rally با نام Winter Wonderland منتشر شد که این بروز رسانی ماشین های جدیدی از کمپانی های هیوندای و فولکس واگن به بازی اضافه کرد. اگر شما یکی از دارندگان کنسول نسل هشتم هستید و علاقه زیادی به بازی های مسابقه ای دارید، فرصت را از دست ندهید و هم اکنون این عنوان را پیش خرید کنید تا از مزایای بی نظیر آن، بهره مند شوید.

در انتهای خبر، دیدگاه شما درباره بروز رسانی جدید بازی DiRT Rally چیست؟ آیا شما این بازی را بر روی کامپیوترهای شخصیتان تجربه کرده اید؟ این بازی مسابقه ای را چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر