احتمال استفاده از صدای واقعی انسان در گلکسی S9 سامسونگ

سامسونگ ممکن است در محصولات پرچمدار خود در سال ۲۰۱۸ یعنی گلکسی S9 و نوت ۹ فناوری صدای انسان را تعبیه کند.

احتمال استفاده از صدای واقعی انسان در گلکسی S9 سامسونگ

به گزارش کلیک ، علی رغم مشکلات اخیر سامسونگ که بر درآمدهای آن خدشه وارد کرد، این شرکت همچنان حضور خوبی در بازار دارد و شعار " برای پول درآوردن باید پول خرج کرد" را سرلوحه کار خود در تجارت قرار داده است و اخیراً نیز در حال خرید شرکت صوتی Harman با قیمت گزاف ۸ میلیارد دلار است.
شرکت های سامسونگ و Harman در تاریخ ۲۱ نوامبر یک کنفرانس خبری در سئول کره جنوبی برگزار کردند که در آن این دو شرکت طرح های در حال انجام و همچنین مربوط به آینده خود را تشریح کردند، همچنین اشاره شد که قابلیت های صوتی شرکت هارمان می تواند جایگاه خوبی در محصولات سال ۲۰۱۸ سامسونگ پیدا کند.
پارک جونگ هان، رئیس بخش خودرویی سامسونگ در این کنفرانس اعلام کرد، " تکمیل شدن فرآیند این خرید کمی زمان بر است و نیازمند رای برنامه ریزی شده سهامداران است. بعد از آن، ما می توانیم تلاش ها در زمینه همکاری های تجاری را تسریع کنیم. اگر ما فناوری صوتی برتر هارمان را برای گوشی های سری گلکسی S انتخاب کنیم، اولین مدل آن می تواند در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. "

سامسونگ همچنین تصریح کرده است که این شرکت وارد تجارت خودرو نخواهد شد، اما همچنان به تولید محصولات " خودروهای متصل " ادامه خواهد داد.
اشتباه نکنید، یکی از دلایل اصلی این خرید به خودروها مربوط است - سامسونگ نیاز دارد تا به حوزه خودرو وارد شود و این خرید این فرصت را برای آن فرآهم می کند. گوگل محصول خود را دارد و اپل نیز طرح های بزرگی برای حوزه خودرو دارد، بنابراین سامسونگ فقط نیازمند زمان است تا تلاش های خود برای ورود به این حوزه را به سرانجام برساند. خرید شرکت هارمان بسیار جذاب است زیرا به سامسونگ قدرت نفوذ زیادی در این حوزه می دهد و همچنین یک شبکه گسترده از داده ها، IP و مهندسان برای همکاری با این شرکت فرآهم می کند.

صنعت خودرو در حال حاضر بسیار وسیع است، اما همیشه در ادغام و هماهنگ کردن فناوری با مدل های خودروها با مشکل مواجه بوده است. حتی خودروهای جدید نیز اگرچه دارای ویژگی های خوبی هستند، اما اغلب از نظر مشخصات و قابلیت متصل بودن با سطح مطلوب فاصله زیادی دارند. این موضوع می تواند چیزی باشد که سامسونگ به آن توجه کرده است؛ یعنی کار بر روی وارد کردن نرم افزارها و سیستم های خود بر روی خودروهایی که اکنون تلاش می کنند تا از محصولات های گوگل و اپل در این زمینه پیشی بگیرند.
ما انتظار داریم تا در ۱۲ ماه آینده شاهد نوآوری های بزرگ متعددی در این حوزه باشیم. این خرید می تواند یکی از بزرگ ترین خریدهای سامسونگ باشد و صرفاً به صوت برای گوشی ها منحصر نباشد. هارمان یک بازیگر بزرگ در زمینه خودروهای متصل است، بنابراین انتظار می رود تا شاهد تعاملات بسیار بیشتری بین دستگاه های موبایل سامسونگ و فناوری خودروی هارمان در ماه ها و سال های آینده باشیم.
البته این یک فرض است، اما نه یک فرض محال، که مدل برتر سامسونگ در سال ۲۰۱۸ برند پرچمدار گلکسی S و در نتیجه گلکسی S9 خواهد بود، زیرا گلکسی S8 در فوریه ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. همچنین به نظر می رسد که گلکسی نوت ۹ نیز احتمالاً کاندیدای دیگری باشد، زیرا آن اغلب ویژگی های اصلی گلکسی S معرفی شده در مدل سال مشابه خود را دارا بوده است.

علی رغم افتضاح فاجعه بار گلکسی نوت ۷ که باعث توقف تولید این گوشی و افزایش شایعات درباره توقف تولید این برند شد، می توان تصور کرد که سامسونگ قصد دارد تا تولید این برند را در سال ۲۰۱۷ و شاید ۲۰۱۸ ادامه دهد.
سامسونگ اخیراً یک برنامه تعویض اعلام کرده است به طوری که دارندگان گلکسی نوت ۷ می توانند دستگاه معیوب خود را با یک گلکسی S7 تعویض کنند و این شرکت ضمانت می دهد که این افراد فقط با پرداخت ۵۰ درصد از قیمت گلکسی S7 بتوانند گوشی خود را در زمان عرضه گلکسی S8 یا گلکسی نوت ۸ در سال ۲۰۱۷ به این دستگاه ها ارتقاء دهند. چنین طرحی که به طور رسمی از طرف سامسونگ اعلام شده، عملاً طرح تولید گلکسی S8 و گلکسی نوت ۸ توسط این شرکت را در سال بعد اثبات می کند.

ارسال نظر