تریلر جدید داستانی بازی Call of Duty: WWII را از دست ندهید!

رسانه کلیک - به تازگی استودیوی «اسلج هلمز» تریلر داستانی بازی Call of Duty: WWII را منتشر کرده که صحنات دردناک و هیجان انگیز بخش داستانی بازی را به تصویر می کشاند.

تریلر جدید داستانی بازی Call of Duty: WWII را از دست ندهید!

کم کم به زمان انتشار یکی از مورد انتظارترین و بهترین عناوین ویدیویی شوتر اول شخص سال جاری یعنی Call of Duty: WWII نزدیک می شویم و شرکت بزرگ و مشهور «اکتیویژن، ناشر این عنوان، به قولی که داده بود عمل کرد و تریلر جدید داستانی این بازی را با طرفداران پر و پا قرص مجموعه «ندای وظیفه» و بازیکنان به اشتراک گذاشت.

داستان بازی Call of Duty: WWII در خصوص سرباز جوان پیاده نظام کشور ایالات متحده آمریکا به نام «رونالد دانیلز» است که برای نخستین بار در روز D-Day، یک جنگ تمام عیار را تجربه می کند. «رونالد دانیلز» پس از نجات از هجوم نرماندی (Normandy)، به همراه تیمش به سمت اروپا و به مقصد آلمان سفر کرده و در این میان در نبردهای دردناک جنگ جهانی دوم از جمله Hürtgen Forest و Battle of the Bulge شرکت و با دشمنان به صورت تن به تن مبارزه می کند.

در ادامه رسانه کلیک شما را به تماشای تریلر داستانی بازی Call of Duty: WWII دعوت می نماید.

جهت دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰p، بر روی این لینک کلیک کنید.

البته این روزها بخش های تک نفره و داستانی چندان مورد توجه بازیکنان و طرفداران قرار نمی گیرد، بلکه بخش چند نفره عناوین ویدیویی به دلیل هیجان و چالش های بیشتر، به بهترین بخش بازی های امروزه تبدیل شده اند. خوشبختانه بازی Call of Duty: WWII فقط و فقط به بخش داستانی و تک نفره محدود نبوده و شامل بخش های دیگری از جمله بخش چند نفره آنلاین می شود. از آنجا که شرکت اکتیویژن و استودیوی زیر مجموعه آن نظیر «اسلح هلمز»، در ساخت و توسعه عناوین ویدیویی دارای بخش چند نفره تبحر و استعداد خاصی دارند، از این رو بدون شک بخش چند نفره و آنلاین بازی «کال اف دیوتی: ورلد وار ۲» تجربه منحصر به فردی را به بازیکنان و طرفداران ارائه می دهد.

عنوان مورد انتظار Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر سال میلادی جاری مصادف با ۱۲ آبان ماه سال ۹۶ بر روی دو کنسول نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر خواهد شد. در صورتی که تا پیش از تاریخ مذکور، این عنوان ویدیویی را از فروشگاه های معتبر از جمله استیم، پلی استیشن استور و ایکس باکس لایو پیش خرید کنید، شرکت «اکتیویژن» پک Divisions را به شما هدیه می دهد. این پک شامل پنج لباس رزمی جدید برای شخصیت و کاراکترهای بازی در بخش چند نفره، ۱,۱۰۰ امتیاز COD و افزایش درجه بخش Multiplayer که امکان بازگشایی یکی از سلاح های این بخش را می دهد، است.

Call of Duty: WWII

به علاوه، همانند سایر نسخه های اخیر مجموعه «ندای وظیفه»، در نسخه جدید نیز شاهد بخش زامبی هستیم. استودیوی «اسلج هلمز» بخش زامبی بازی «کال اف دیوتی: جنگ جهانی دوم» را یکی از مهمترین بخش های بازی معرفی کرده که همزمان با انتشار نسخه نهایی، در دسترس خریداران قرار می گیرد. این بخش که تحت عنوان Nazi Zombies شناخته می شود، دقیقا حس و حال یک بازی فوق ترسناک را برای بازیکنان به ارمغان می آورد.

هفته گذشته بود که اعضای استودیوی «اسلج هلمز» در مصاحبه ای با وب سایت معتبر «پلی استیشن بلاگ» اعلام کردند که بخش زامبی در یکی از روستاهای آلمان جریان دارد و این بخش بیشتر از گذشته بر روی تعامل و همکاری بازیکنان تمرکز کرده تا بازی بازان با همکاری یکدیگر علیه انواع مختلف و گوناگون زامبی ها مبارزه کنند. همچنین شخصیت های مشهوری از جمله دیوید تینانت (دکتر کای، هری پاتر)، الودیه یونگ (Daredevil) و کاترین وینیک (وایکینگ) در این بخش حضور پر رنگی دارند.

گفتنی است؛ شرکت «اکتیویژن» قول داده است که در طول این هفته، اطلاعات و جزئیات بیشتری از کمپین ها، بخش داستانی و بخش چند نفره بازی Call of Duty: WWII ارائه کند. برنامه این هفته شرکت نامدار «اکتیویژن» جهت انتشار اطلاعات تکمیلی به شرح زیر است:

Call of Duty: WWII

ارسال نظر