در نوت۸ دوربین دوگانه خواهیم دید؟!

پس از دلربایی اس۸ از طرفداران سامسونگ، کم کم زمان خودنمایی شایعات پیرامون نسل بعدی فبلت نامدار این شرکت نیز فرا می رسد. باید دید سامسونگی که پس از فاجعه نوت ۷ یقینا به دنبال اعاده حیثیت از خانواده پرطرفدار نوت است، چه چیز جدیدی در چنته دارد.

در نوت۸ دوربین دوگانه خواهیم دید؟!

به گزارش کلیک ، علی رقم وجود S8 پلاس ۶٫۲ اینچی در سبد محصولات سامسونگ، این شرکت از کار کردن بر روی یک فبلت جدید خبر می دهد، فبلتی که بنا بر شنیده ها برتر از پرچمدار فعلی است و در این میان گزینه ای نمی ماند جز یک محصول جدید از سری نوت.

در همین باره، یک تحلیلگر قابل اعتماد با نام مینگ چی کو ادعا می کند که نوت ۸ سامسونگ از یک صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی استفاده خواهد کرد و قلب تپنده آن همان اسنپ دراگون ۸۳۵ خواهد بود. پردازنده ای که جدیدترین محصول کوالکام است و در حال حاضر در گوشی های معدودی همچون اس ۸ دیده می شود.

اما مهمترین نکته در بین شایعات منتشره پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ آن است که به ادعای یک وبسایت معروف، در نوت ۸ برای اولین بار بین محصولات این شرکت شاهد یک دوربین دوگانه خواهیم بود. اتفاقی که در صورت وقوع، به انتظار تقریبا یک ساله هواداران سامسونگ پایان می دهد.

یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی تِله در کنار هم که توانایی زوم اپتیکال ۳ برابری را ارائه می دهند احتمالا همان چیزی است که در نوت ۸ شاهد خواهیم بود. آقای مینگ چی در همین باره اضافه می کند که نوت ۸ در بخش دوربین یقینا از آیفون ۷ پلاس و به احتمال زیاد حتی از آیفون بعدی نیز عملکرد چشمگیرتری خواهد داشت.

و اما قابل حدس ترین بخش یکی از اعضای خانواده نوت، قلم آنهاست که برای صحبت درباره وجود آن نیاز به هیچ شایعه یا نقل قولی نیست؛ چراکه قلم های S-Pen وجه تمایز و شاکله اصلی دستگاه های سری نوت شرکت سامسونگ هستند.

نوت ۸ یقینا یکی از پروژه های حساس سامسونگ است. اتفاق بدی که برای نوت ۷ افتاد می توانست سامسونگ را در وضعیتی بحرانی قرار دهد اما با این حال، اس ۸ آنچنان درخشید که طبق اخبار رسمی، سطح توقعات سامسونگ از درآمد سالیانه خودش را نیز بالاتر برد!

در پایان باید گفت که ما از زمان اس ۸ منتظر دوربین دوگانه و انتقال حسگر اثر انگشت به زیر نمایشگر بودیم. اتفاقاتی که هیچکدام رخ ندادند تا ما وقوع هر دوی آنها را در نوت ۸ با شدت بیشتری محتمل بدانیم!

ارسال نظر