اینترنت امشب ارزان می شود

پس از گذشت مدتی از وعده کاهش قیمت اینترنت، وزیر ارتباطات اعلام کرد تکلیف این موضوع در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات مشخص خواهد شد.

اینترنت امشب ارزان می شود

به گزارش کلیک، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: در تلاشیم تعرفه‌ های اینترنت را با مکانیسم مشخصی کاهش دهیم که بستگی به تصمیم‌ گیری امشب کمیسیون تنظیم مقررات دارد اما این کاهش تعرفه کمتر از ۱۵درصدی که قول داده بودم، نیست.
واعظی اضافه کرد: این تعرفه ‌های جدید می تواند بازار استفاده از محتوای داخلی تحت عنوان شبکه ملی اطلاعات را گسترش دهد.

وزیر ارتباطات اشاره کرد: سازمان تنظیم مقررات درباره مقررات گذاری شبکه ملی اطلاعات تلاش هایی را انجام داده است. کارها در بخش امنیت شبکه ملی اطلاعات برای تامین امنیت ارتباطات در این شبکه در حال پیگیری است.
وی اظهار داشت: سازمان فناوری اطلاعات نیز در بخش خدماتی که باید در شبکه ملی اطلاعات ارائه شود فعالیت ‌های گسترده ‌ای را انجام داده است.
وزیر ارتباطات درخصوص شبکه ملی اطلاعات نیز بیان کرد: امیدوار هستم بر اساس برنامه شبکه ملی اطلاعات تا اواسط امسال فاز اول شبکه ملی اطلاعات راه ‌اندازی و سرویس‌ های جدیدی در این قالب به مردم ارائه شود.
وی هم چنین اظهار داشت: مدت هاست که روی پیوست فرهنگی شبکه ملی اطلاعات کار شده و اکنون نیز سازمان تنظیم مقررات روی این موضوع کار می‌کند. امیدواریم در زمان رونمایی از شبکه ملی اطلاعات در اواسط امسال، پیوست ‌های فرهنگی و امنیت این شبکه نیز ارائه شود.
واعظی اضافه کرد: در اولین فرصت کل اقدامات صورت گرفته برای راه ‌اندازی شبکه ملی اطلاعات به شورای عالی فضای مجازی گزارش خواهد شد.

ارسال نظر