آغاز تولید dokiWatch؛ ساعت هوشمندی با طراحی اختصاصی برای کودکان

به تازگی کمپانی Doki Technologies در سایت کیک‌استارتر توانسته به مبلغ پایه‌ای مد نظر خود برای تولید ساعت هوشمند dokiWatch دست پیدا کند.به گزارش کلیک، اغلب ساعت‌های هوشمند و گجت‌هایی که برای کودکان طراحی و تولید می‌شوند، تنها قابلیت‌هایی همچون ردیابی موقعیت مکانی کودکان را به همراه دارند و به نوعی میزان امنیت آن‌ها را افزایش می‌دهند و به والدین اجازه می‌دهند که به شکل دقیق‌تری رفتار کودک خود را در نظر داشته باشند. اما ساعت هوشمند dokiWatch از سبک طراحی متفاوتی بهره می‌برد.

آغاز تولید dokiWatch؛ ساعت هوشمندی با طراحی اختصاصی برای کودکان

به گزارش کلیک، اغلب ساعت‌های هوشمند و گجت‌هایی که برای کودکان طراحی و تولید می‌شوند، تنها قابلیت‌هایی همچون ردیابی موقعیت مکانی کودکان را به همراه دارند و به نوعی میزان امنیت آن‌ها را افزایش می‌دهند و به والدین اجازه می‌دهند که به شکل دقیق‌تری رفتار کودک خود را در نظر داشته باشند. اما ساعت هوشمند dokiWatch از سبک طراحی متفاوتی بهره می‌برد.

ساعت هوشمند dokiWatch قابلیت‌های پیشرفته‌تری را برای شما و کودک عزیزان به همراه خواهد شد. این ساعت میزان سلامت جسمانی کودک شما را ردیابی می‌کند و فعالیت‌های او را تحت نظر می‌گیرد. ظاهر این ساعت به گونه‌ای طراحی شده که اغلب کودکان از آن اسقبال می‌کنند. این ساعت هوشمند همچننین از قابلیت‌های برقراری تماس بهره‌مند است و از اتصال 3G نیز پشتیبانی می‌کند.

1

ساعت هوشمند dokiWatch به طور اختصاصی برای کودکان 6 الی 12 ساله طراحی شده و قابلیت برقراری تماس صوتی و ارسال پیامک را به همراه دارد. برای این ساعت هوشمند دکمه‎‌ای اضطراری (SOS) طراحی شده که با فشردن آن سریعا با مخاطبین از پیش تعیین شده‌ تماس حاصی می‌شود. بنابراین کودک شما در شرایط بحرانی می‌تواند از این دکمه به منظور برقراری تماس با شما استفاده کند. همچنین با فشردن این دکمه، اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کودکتان نیز برای شما ارسال می‌شود.

پروژه مربوط به ساخت ساعت هوشمند dokiWatch ابتدا در سایت کیک‌استارتر و از سوی کمپانی Doki Technologies مطرح شد. این شرکت حداقل هزینه مد نظر به منظور آغاز تولید این محصول را 20،000 دلار تعیین کرد، اما ظرف مدت زمان کوتاهی میزان حمایت‌های مردمی از این ساعت به بیش از 121،000 دلار رسیده است. قیمت فروش ساعت هوشمند dokiWatch معادل با 179 دلار در نظر گرفته شده، اما حامیان این پروژه می‌توانند نسخه‌های اولیه آن را با قیمت 149 دلار خریداری کنند. ضمنا گفته شده که عرضه این محصول برای حامیان آن از ماه می سال جاری آغاز می‌شود.

منبع: slashgear

ارسال نظر