تریلر جدید گیم پلی Need for Speed Payback را از دست ندهید!

رسانه کلیک - در جریان کنفرانس شرکت «الکترونیک آرتز» در نمایشگاه Gamescom 2017، تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Need for Speed Payback به نمایش گذاشته شد.

تریلر جدید گیم پلی Need for Speed Payback را از دست ندهید!

شب گذشته (۳۰ مرداد ۹۶)، شرکت نامدار و مشهور «الکترونیک آرتز» در کنفرانس رسمی مراسم «گیمزکام ۲۰۱۷» ویدیوی جدیدی از گیم پلی عنوان ویدیویی «نید فور اسپید پی بک» منتشر کرد که در آن شاهد صحنه های تعقیب و گریزهای نفس گیر پلیس ها برای توقف سازی اتومبیل دوست داشتنی BMW M5 هستیم.

اگرچه هدف اصلی سازندگان از انتشار این ویدیو، معرفی قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد خودروی مسابقه ای BMW M5 است؛ لیکن صحنه های گوناگونی از گیم پلی و روش های مختلف پلیس ها برای متوقف سازی ماشین شما نیز به نمایش گذاشته می شود. به علاوه، حضور هلی کوپترها و ماشین غول پیکر و قدرتمند پلیس که هدفی جز له کردن خودرو شما ندارد، جذابیت تعقیب و گریز های این بازی مسابقه ای را دو چندان می کند.

رسانه کلیک شما را به تماشای این ویدیوی هیجان انگیز و دیدنی دعوت می کند:

جهت دانلود و دریافت ویدیو با کیفیت ۷۲۰p، بر روی این لینک کلیک کنید.

شایان ذکر است؛ چندی پیش تریلر جدید عنوان «نید فور اسپید پی بک» با محوریت شخصی سازی (Customization) اتومبیل ها به اشتراک گذاشته شد که بازیکنان و طرفداران را بخش مهم شخصی سازی و ارتقای خودروها آشنا کرد. شرکت «الکترونیک آرتز» و استودیوی «گوست گیمز» مدعی هستند که این بخش در بازی Need for Speed Payback گسترش یافته و کاربران می توانند از کوچک ترین تا بزرگ ترین آیتم وسیله نقلیه خود را بر اساس سلیقه خود انتخاب و تعویض کنند. برای مشاهده ویدیو مذکور، بر روی این لینک کلیک کنید.

نسخه جدید مجموعه «نید فور اسپید» همانند نسخه های پیشین در منطقه خیالی Fortune Valley جریان خواهد داشت که سازندگان بیشتر از همیشه بر روی طراحی محیط و تنوع مسابقات تمرکز کردند. گفته شده محیط بازی به صورت جهان باز طراحی شده و کاربران به راحتی می توانند در دنیای پهناور به گشت و گذار بپردازند. این محیط شامل مناطق کوهستانی، شهری، بیابانی و دره ای است که چالش ها و مسابقات متنوعی در تمامی این مناطق وجود خواهتد داشت.

بازی مورد انتظار Need for Speed Payback هم اکنون توسط استودیوی «گوست گیمز» (Ghost Games) در حال ساخت و توسعه بوده و در تاریخ ۱۰ نوامبر سال میلادی ۲۰۱۷ (مصادف با جمعه ۱۹ آبان ماه) بر روی سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد. حال اگر جز کاربران سرویس «الکترونیک آرتز اکسس» و یا «اوریجین اکسس» باشید، ضمن بهره مندی از تخفیف ۱۰ درصدی، در روز ۲ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۱۱ آبان)، به مدت ۱۰ ساعت و به صورت کاملا رایگان به این بازی مورد انتظار دسترسی خواهید داشت.

Need for Speed Payback

در حال حاضر، می توانید با پرداخت مبلغ ۵۹٫۹۹ دلار، نسخه استاندارد بازی «نید فور اسپید پی بک» از فروشگاه های معتبر نظیر پلی استیشن استور، ایکس باکس لایو و اوریجین پیش خرید کیند. توجه داشته باشید که با پیش خرید این بازی، استودیوی «گوست گیمز» پک ۵ خودرو ویژه به نام Platinum Car Pack که شامل خودروهای Nissan، شورلت، Dodge Charger، فورد و Volkswagen Golf می شود، در زمان انتشار این عنوان به شما هدیه خواهد داد. این ۵ خودروی مسابقه ای فقط و فقط مخصوص پیش خریدان بازی است و به صورت جداگانه به فروش نخواهد رسید.

ناگفته نماند؛ این عنوان از کنسول های جدید و قدرتمند دو شرکت مایکروسافت و سونی یعنی ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن ۴ پرو پشتیبانی خواهد کرد. بر این اساس، دارندگان دو کنسول مذکور می توانند این بازی را با کیفیت بالا و همچنین در رزولوشن ۴K واقعی و بدون افت فریم تجربه کنند.

ارسال نظر