تاریخ انتشار بازی DOOM مشخص شد

سری بازی DOOM در گذشته بسیار محبوب بوده و گیمرهای زیادی شیفته این بازی بی نظیر و ترسناک بودند. در سال 2008 میلادی کمپانی Bethesda Softworks از نسخه جدید سری DOOM رونمایی کرد. متاسفانه ساخت این بازی با مشکل رو به رو شد و کمپانی بتسدا در سال 2011 ساخت این بازی را از نو شروع کرد. در آن زمان اطلاعات زیادی در خصوص این بازی منتشر نشده بود و بازی بازها از جزئیات این عنوان با خبر نبودند. سرانجام در نمایشگاه بزرگ E3 2015 شاهد انتشار اولین تریلر از این بازی توسط شرکت بتسدا بودیم و این بازی به صورت رسمی معرفی شد. در زمان رونمایی از این بازی، شرکت بتسدا تاریخ انتشار رسمی این عنوان مورد انتظار را مشخص نکرد و شایعه های زیادی در رابطه با تاریخ عرضه بازی DOOM در سراسر فضای مجازی به گوش می رسید. خوشبختانه کمپانی بتسدا امروز تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرد که در این تریلر شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار آن هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ انتشار بازی DOOM مشخص شد

متاسفانه ساخت این بازی با مشکل رو به رو شد و کمپانی بتسدا در سال 2011 ساخت این بازی را از نو شروع کرد. در آن زمان اطلاعات زیادی در خصوص این بازی منتشر نشده بود و بازی بازها از جزئیات این عنوان با خبر نبودند. سرانجام در نمایشگاه بزرگ E3 2015 شاهد انتشار اولین تریلر از این بازی توسط شرکت بتسدا بودیم و این بازی به صورت رسمی معرفی شد. در زمان رونمایی از این بازی، شرکت بتسدا تاریخ انتشار رسمی این عنوان مورد انتظار را مشخص نکرد و شایعه های زیادی در رابطه با تاریخ عرضه بازی DOOM در سراسر فضای مجازی به گوش می رسید. خوشبختانه کمپانی بتسدا امروز تریلر جدیدی از این بازی را منتشر کرد که در این تریلر شاهد مشخص شدن تاریخ انتشار آن هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، کمپانی Bethesda Softworks مدتی پیش تریلر جدیدی از نسخه جدید بازی DOOM منتشر کرد که در پایان این تریلر، تاریخ انتشار بازی به نمایش گذاشته می شود. بر اساس اطلاعات موجود در این تریلر، نسخه جدید بازی DOOM در تاریخ 13 می سال میلادی جاری مصادف با جمعه 24 ارديبهشت 1395 برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و همچنین رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

کمپانی بتسدا از نسخه Collector's Edition نسخه جدید بازی DOOM نیز رونمایی کرد. این بسته شامل یک مجسمه 12 اینچی شخصیت Revenant که بر روی یک پایه LED دلار قرار دارد و دارندگان آن می توانند این مجسمه را به چرخش درآورند.

علاوه بر مجسمه، در این بسته نسخه فیزیکی بازی با بسته بندی شکیل و قاب فلزی وجود دارد. لازم به ذکر است که این بسته ویژه این بازی با قیمت $119.99/ €129.99/£99.99 به فروش خواهد رسید. شما می توانید هم اکنون در شعبه ایالات متحده آمریکا فروشگاه بزرگ آمازون، نسخه Collector's Edition بازی را پیش خرید کنید که پس از انتشار بازی، این نسخه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

کمپانی Bethesda Softworks برای گیمرها و کاربرانی که این نسخه را پیش خرید می کنند، هدیه ای در نظر دارد. طبق اطلاعات منتشر شده، در صورت پیش خرید این نسخه، بسته مخصوص بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی با نام Demon به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. بسته Demon شامل یک زره ویژه در سه رنگ به همراه لوگوی استودیوی id Software است که این لوگو بر روی زره و سلاح های شما قرار می گیرد. علاوه بر موارد ذکر شده، در صورت داشتن این بسته، توانایی شما در بخش مولتی پلیر بازی DOOM به مدت محدود افزایش خواهد یافت.

همچنین در گذشته استودیوی id Software ادعا کرد که که عنوان DOOM 2016 با نسخه های پیشین تفاوت های زیادی خواهد داشت و این نسخه یک نسخه تکراری به حساب نخواهد آمد. هم اکنون کمپانی بتسدا سافتور و استودیوی id Software در حال توسعه نسخه چهارم بازی DOOM هستند.

در پایان این خبر، دیدگاه شما درباره بازی جدید DOOM چیست؟ آیا شما نسخه Collector's Edition بازی جدید DOOM را خریداری خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را حتما در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: VG247

ارسال نظر