تاریخ شروع نسخه بتای بازی DOOM مشخص شد

کمپانی محبوب بتسدا که وظیفه انتشار نسخه جدید از مجموعه DOOM را بر عهده دارد، مدتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه بتای این عنوان ویدیویی، بزودی به صورت عمومی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. و گیمرها قبل از زمان انتشار نسخه نهایی، می توانند نسخه آزمایشی بخش چند نفره این بازی مورد انتظار را تجربه کنند. سرانجام این کمپانی ساعاتی پیش تاریخ شروع و پایان نسخه بتای بازی DOOM را مشخص کرد! در کنار اعلام این تاریخ، اطلاعاتی نیز در زمینه بسته های الحاقی این بازی منتشر شد که برای کسب اطلاعات بیشتر، همراه رسانه کلیک باشید.

تاریخ شروع نسخه بتای بازی DOOM مشخص شد

و گیمرها قبل از زمان انتشار نسخه نهایی، می توانند نسخه آزمایشی بخش چند نفره این بازی مورد انتظار را تجربه کنند. سرانجام این کمپانی ساعاتی پیش تاریخ شروع و پایان نسخه بتای بازی DOOM را مشخص کرد! در کنار اعلام این تاریخ، اطلاعاتی نیز در زمینه بسته های الحاقی این بازی منتشر شد که برای کسب اطلاعات بیشتر، همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس ادعا کمپانی Bethesda Softworks، دارندگان کنسول های نسل هشتم دو کمپانی سونی و مایکروسافت (پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان) و همچنین رایانه های شخصی، می توانند از تاریخ ۱۵ آپریل سال میلادی جاری (مصادف با ۲۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۵) و از ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت بریتانیا (ساعت ۸ و سی دقیقه به وقت ایران) تا روز ۱۷ آپریل سال ۲۰۱۶ (مصادف با ۳۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۵) و ساعت ۴:۵۹ بعد از ظهر به وقت برتانیا (ساعت ۸ و ۲۹ دقیقه به وقت ایران)، نسخه آزمایشی و بتای عنوان پرطرفدار DOOM را بازی کنند.

گیمرها و طرفداران، در نسخه آزمایشی این بازی مورد انتظار می توانند در بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی و در حالت های Team Deathmatch و Warpath، بر روی نقشه های Heatwave و Infernal با یکدیگر بازی کنند. هر کدام از حالت های ذکر شده، ویژگی های منحصر به فردی دارند که حس ترس و خون ریزی را به خوبی به گیمرها انتقال می دهند. البته توجه داشته باشید که در نسخه نهایی بازی، تعداد نقشه ها و حالت ها بیشتر از نسخه آزمایشی خواهند بود.

کمپانی بزرگ بتسدا در این خصوص اعلام کرد:

این حالت ها و نقشه ها تنها بخشی از نسخه نهایی بازی هستند و گیمرها در نسخه نهایی بازی DOOM، می توانند بر روی نقشه ها و در حالت های مختلف به تجربه آن بپردازند.

همچنین تمامی محتویات موجود در بازی، فقط به موارد هنگام عرضه و لانچ محدود نمی شوند و ما قصد داریم که پس از عرضه نسخه نهایی این بازی، بسته های الحاقی زیادی را در طول سال در اختیار گیمرها و کاربران خود قرار دهیم. ما با عرضه بسته های الحاقی و محتویات رایگان برای بخش های مولتی پلیر، می خواهیم از بازی DOOM پشتیبانی کنیم. به عبارت دیگر، پشتیبانی ما از بازی DOOM، فقط به زمان عرضه خلاصه نمی شود.

http://www.mediastinger.com/wp-content/uploads/2014/10/Doom-2016-after-credits-hq.jpg البته توجه داشته باشید که تمامی این بسته های الحاقی و محتویات اضافه به صورت رایگان در اختیار شما قرار نخواهند گرفت چرا که کمپانی بتسدا، برخی از این بسته های الحاقی را به فروش می رساند. بنا به گفته ها و اطلاعات موجود در سراسر فضای مجازی، سه بسته الحاقی بازی DOOM که مختص بخش مولتی پلیر (چند نفره) بازی می باشد، به صورت پولی عرضه خواهد شد. این سه بسته الحاقی شامل نقشه ها، موجودات شیطانی و خشن، سلاح های جدید، آیتم های هک و... می باشد که با خرید دی ال سی های آن، این موارد به بازی شما اضافه خواهند شد.

کمپانی بتسدا به دلیل عرضه بسته های الحاقی پولی برای بازی DOOM، از سیزن پس آن نیز رونمایی کرد. قیمت سیزن پس بازی محبوب دوم، ۳۹٫۹۹ دلار (۲۹٫۹۹ یورو) اعلام شده است که در صورت خرید این سیزن پس، می توانید به تمامی دی ال سی های پولی و رایگان بازی دسترسی داشته باشید. همچنین هر یک از دی ال سی (DLC) ها به تنهایی با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار (۱۱٫۹۹ یورو) به فروش خواهد رسید.

به علاوه، کمپانی بتسدا جزئیاتی از اولین بسته الحاقی بازی را اعلام کرد که در زیر می توانید موارد و آیتم های این بسته را مشاهده کنید.

  • سه نقشه جدید
  • یک سلاح جدید
  • یک موجود شیطانی و خشن که قابل بازی می باشد
  • یک عدد زره جدید
  • تجهیزات و آیتم های جدید
  • آیتم ها و ماژول های هک
  • اضافه شدن رنگ و طرح های جدید (الگو ها) برای بخش شخصی سازی شخصیت بازی

هنوز سازندگان به صورت صریح تاریخ انتشار دقیق بازی DOOM را مشخص نکرده اند و تنها ماه گذشته، کمپانی Bethesda Softworks با انتشار تریلر و ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی مورد انتظار DOOM، اطلاعاتی را در خصوص تاریخ عرضه این بازی در دسترس علاقه مندان و گیمرها قرار داد! بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این ویدیو، نسخه جدید بازی DOOM در تاریخ ۱۳ می سال میلادی جاری مصادف با جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با نسخه بتای بازی DOOM چیست؟ آیا شما این نسخه آزمایشی را بر روی پلتفرم خود تجربه خواهید کرد؟ شما سیزن پس و یا بسته های الحاقی این عنوان را خریداری می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

ارسال نظر