گیم پلی بازی DOOM بیش از 13 ساعت خواهد بود

بر اساس اطلاعات گفته شده توسط استودیویID Software، گیم پلی نسخه جدید بازی DOOM به صورت میانگین بیش از 13 ساعت خواهد بود! البته این میزان گیم پلی به درجه سختی بازی بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

گیم پلی بازی DOOM بیش از 13 ساعت خواهد بود

البته این میزان گیم پلی به درجه سختی بازی بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، اخیرا یکی از طرفداران پر و پا قرص فرانچایز دوم، در شبکه اجتماعی توییتر از سازندگان این عنوان سوالی در خصوص میزان ساعت گیم پلی بازی پرسیده که خوشبختانه سازندگان به سوال این کاربر پاسخ داده اند. بر اساس گفته استودیوی ID Software، میزان گیم پلی بخش تک نفره بازی DOOM، ارتباط مستقیمی با درجه سختی بازی دارد و هر چقدر درجه سختی بازی بیشتر باشد، صد در صد گیمرها ساعت زیادی را برای به اتمام رساندن این بازی صرف خواهند کرد. این استودیوی اعلام کرد که اگر بازی را با درجه نرمال (معمولی) تجربه کنید، برای به اتمام رساندن بازی به بیش از 13 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

در شبکه توییتر استودیوی ID Software در پاسخ به سوال کاربر @Unreal389 چنین گفت:

این میزان به درجه سختی بازی بستگی دارد! اگر بازی را با درجه folks بازی کنید، به صورت میانگین به بیش از 13 ساعت زمان احتیاج دارید.

- DOOM (@DOOM) February 11, 2016

همچنین مدتی پیش کمپانی بتسدا از نسخه Collector's Edition نسخه جدید بازی DOOM نیز رونمایی کرد. این نسخه شامل یک مجسمه ۱۲ اینچی شخصیت Revenant که بر روی یک پایه LED دلار قرار دارد و دارندگان آن می توانند این مجسمه را به چرخش درآورند. علاوه بر این، در این بسته نسخه فیزیکی بازی با بسته بندی شکیل و قاب فلزی وجود دارد. این بسته ویژه با قیمت $۱۱۹٫۹۹/ €۱۲۹٫۹۹/£۹۹٫۹۹ هم اکنون در فروشگاه آمازون به فروش می رسد. در صورت خرید این بسته، پس از انتشار بازی، بسته برای شما ارسال خواهد شد.

کمپانی Bethesda Softworks چند هفته پیش تریلر جدیدی از گیم پلی بازی مورد انتظار DOOM را منتشر کرد که در پایان این تریلر، تاریخ انتشار بازی نوشته شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این ویدیو، نسخه جدید بازی DOOM در تاریخ ۱۳ می سال میلادی جاری مصادف با جمعه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ برای کنسول های نسل هشتم ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر خواهد شد.

اگر با اطلاعات گذشته پیش می رفتیم، سال ها پیش مشغول تجربه نسخه جدید بازی DOOM بودیم چرا که کمپانی بتسدا سافتور در سال 2008 به صورت رسمی تایید کرد که ساخت نسخه جدید این فرانچایز را شروع کرده است. در سال 2011 بر اساس گفته سازندگان، بنا به دلایلی نامعلوم، ساخت این نسخه از اول صورت گرفت و این کمپانی از سال 2011 مشغول به ساخت این بازی شد. از سال ذکر شده تا نمایشگاه E3 2015 هیچ خبری در خصوص این فرانچایز توسط سازندگان منتشر نشد که سرانجام در نمایشگاه بزرگ E3 2015، شاهد معرفی رسمی این بازی بودیم. بر اساس اطلاعات موجود در منابع معتبر خارجی، هم اکنون کمپانی بتسدا سافتور و استودیوی id Software در حال توسعه نسخه چهارم بازی DOOM هستند و کمپانی بتسدا مسئولیت انتشار این بازی ویدیویی را بر عهده گرفته است.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص میزان گیم پلی بازی DOOM چیست؟ شما کدام درجه سختی را برای تجربه بازی DOOM انتخاب خواهید کرد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را در رسانه بزرگ کلیک به اشتراک بگذارید.

منبع: Segmentnext

ارسال نظر