تخفیف آمازون و گوگل به مناسبت کریسمس!

رسانه کلیک - کمپانی های آمازون و گوگل تخفیف های ویژه ای برای شب کریسمس در نظر گرفته اند. در ادامه همراه کلیک باشید تا از تخفیف آمازون و گوگل به مناسبت کریسمس مطلع شوید.

تخفیف آمازون و گوگل به مناسبت کریسمس!

چیزی به شب کریسمس نمانده و بسیاری از کمپانی ها به همین مناسبت تخفیف های ویژه ای برای کاربران خود در نظر گرفته اند. یکی از بهترین تخفیف ها در این زمینه، تخفیف آمازون و پیشنهاد ویژه این کمپانی است که هر فرد با خرید یک اکو شو 5، دو دستگاه از آن دریافت می کند و مبلغ کلی 90 دلار را می پردازد. البته اگر کاربران اسپیکرهای هوشمند گوگل را ترجیح دهند، می توانند از پیشنهاد Best Buy استفاده کنند و با خرید یک دستگاه نست هاب گوگل، یک اسپیکر نست مینی نیز دریافت کنند و مبلغ کلی 80 دلار را بپردازند. در ادامه به بررسی این پیشنهادها می پردازیم.

با پرداخت 90 دلار دو اکو شو 5 دریافت کنید!

اکو شو 5 یکی از اسپیکرهای محبوب حال حاضر بازار محسوب می شود. این اسپیکر می تواند در حکم یک ساعت هوشمند نیز عمل کند. این اسپیکر همچنین با دارا بودن یک دوربین می تواند امکان برقراری تماس های ویدیویی را نیز برای کاربران فراهم سازد. این گجت در حالت عادی 90 دلار قیمت دارد و همچنین می توان آن را با قیمت 60 دلار نیز در آمازون پیدا کرد. اما اکنون کاربران می توانند از تخفیف ویژه آمازون به مناسبت شب کریسمس استفاده کرده و دو دستگاه اکو شو 5 را با قیمت 90 دلار خریداری کنند که این گونه قیمت هریک از آن ها معادل 45 دلار خواهد بود.

با خرید گوگل نست هاب، یک دستگاه نست مینی اسپیکر دریافت کنید!

متاسفانه تخفیف قبلی Best Buy که به کاربران اجازه می داد با پرداخت 100 دلار دو دستگاه نست هاب دریافت کنند، تقریبا شکست خورد. با این حال، کاربران اکنون می توانند با خرید یک دستگاه نست هاب با قیمت 80 دلار، یک دستگاه نست مینی اسپیکر رایگان نیز دریافت کنند. در حالت عادی، اگر کاربران قصد خرید هردوی این دستگاه ها را داشتند، باید چیزی بین 115 الی 150 دلار پرداخت می کردند. بنابراین این پیشنهاد نیز می تواند پیشنهاد ویژه ای به مناسبت شب کریسمس محسوب شود.

ارسال نظر