بازی Red Dead Redemption 2 را هم اکنون دریافت کنید!

رسانه کلیک - بر اساس گفته شرکت مشهور «راک استار گیمز»، پری لود بازی Red Dead Redemption 2 روی دو پلتفرم ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 آغاز شده و علاقه مندان می توانند هم اکنون این عنوان ویدیویی را دریافت کنند.

بازی Red Dead Redemption 2 را هم اکنون دریافت کنید!

پس از سال ها صبر و انتظار، سرانجام به روزهای عرضه نسخه کامل و نهایی بازی Red Dead Redemption 2 نزدیک می شویم و این عنوان ویدیویی در کمتر از یک هفته دیگر به دست بازیکنان، طرفداران و علاقه مندان می رسد. حال، طبق رسم تازه صنعت بازی های ویدیویی، در صورتی که یکی از نسخه های دیجیتالی بازی را از طریق فروشگاه های رسمی پیش خرید کرده باشید، هم اکنون می توانید دانلود آن را آغاز کنید!

پیش دانلود یا همان پری لود بازی Red Dead Redemption 2 شروع شد؛ هم اکنون این عنوان ویدیویی مورد انتظار را دانلود کنید.

به طور دقیق تر، شرکت راک استار گیمز به تازگی رسما اعلام کرد که پری لود بازی Red Dead Redemption 2 روی دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 آغاز شده و پیش خریداران نسخه دیجیتالی این عنوان ویدیویی با مراجعه به دو فروشگاه ایکس باکس لایو و پلی استیشن استور می توانند مراحل دانلود و دریافت آن را آغاز کنند. البته، آغاز پری لود بازی Red Dead Redemption 2 به معنی انتشار رسمی آن نیست، بلکه چند سالی است که سازندگان در فاصله چند روز مانده به عرضه عناوین ویدیویی خود امکان دانلود و دریافت دیتای آن ها را فقط و فقط برای پیش خریداران فراهم می کنند تا این افراد در ثانیه های اول انتشار بازی، وقت خود را صرف دانلود آن نکنند تا در همان لحظات اولیه به تجربه بازی بپردازند و در بخش چند نفره آنلاین نیز از خریداران نسخه فیزیکی بازی عقب نمانند.

از این رو، چنانچه یکی از نسخه های دیجیتالی بازی رد دد ردمپشن 2 را پیش خرید کرده باشید، در حال حاضر با مراجعه به صفحه رسمی این اثر ویدیویی در دو فروشگاه ایکس باکس لایو و پلی استیشن استور، می توانید دیتای حجیم آن را دریافت کنید و پس از طی مراحل نصب، منتظر عرضه و انتشار رسمی آن از سوی شرکت « تیک تو اینتراکتیو » باشید.

پری لود بازی Red Dead Redemption 2

همچنین، در پی انتشار این خبر، مشخص شد که حجم عنوان ویدیویی «رد دد ردمپشن 2» در دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به ترتیب برابر با 89 و 92 گیگابایت است. هنوز سازندگان از دلیل این اختلاف چند گیگابایتی میان دو نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 سخن نگفته اند، اما وجود این اختلاف موضوع تعجب برانگیز و جدیدی نیست و در اغلب بازی های ویدیویی به چشم می خورد.

حجم نسخه ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 بازی «رد دد ردمپشن 2» به ترتیب برابر با 89 و 92 گیگابایت اعلام شده است.

ناگفته نماند؛ نسخه پلی استیشن 4 بازی Red Dead Redemption 2 در روز انتشار از محتویات انحصاری زمانی برخوردار است، اما خوشبختانه این تصمیم به درستی اتخاذ شده و محتویات انحصاری کنسول پلی استیشن 4 که شامل لباس Grizzlies Outlaw، اسب عربی ویژه، زین مخصوص از جنس پوست تمساح و اسلحه High Roller Double-Action Revolver می شود، با گذشت سی روز از عرضه بازی در اختیار بازیکنان و کاربران پلتفرم ایکس باکس وان نیز قرار خواهد گرفت. بنابراین، ممکن است این اختلاف 3 گیگابایتی مربوط به همین موضوع شود.

از دیگر خبرهای مرتبط با بازی Red Dead Redemption 2 می توان به انتشار نسخه فیزیکی آن روی دو دیسک بلو-ری اشاره کرد. از آنجا که حجم این عنوان ویدیویی چیزی در حدود 90 گیگابایت اعلام شده و از طرفی دیگر نیز یک دیسک بلو-ری قریب به 50 گیگابایت اطلاعات و دیتا را در خود ذخیره می کند، بدیهی است که نسخه فیزیکی این اثر ویدیویی روی دو دیسک بلو-ری عرضه می شود. به علاوه، ذکر این نکته مهم است که تفاوت هایی در میان دو دیسک این عنوان دیده می شود که گویا یک دیسک به نام Data Disk صرفا برای نصب بازی در نظر گرفته شده و بازیکنان برای اجرای این عنوان به دیسک دوم آن تحت عنوان Play Disk احتیاج دارند.

شایان ذکر است؛ عنوان ویدیویی مورد انتظار و پرطرفدار Red Dead Redemption 2 در روز چهارم آبان ماه سال 97 (بیست و ششم ماه اکتبر سال جاری میلادی) توسط شرکت «تیک تو اینتراکتیو» روی دو کنسول نسل هشتم پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می شود.

به نظرمی رسد نسخه رایانه شخصی بازی «رد دد ردمپشن 2» در آخرین روز سال میلادی 2019 منتشر می شود!

در رابطه با عرضه عنوان ویدیویی رد دد ردمپشن 2 روی نسخه پی سی همچنان حدس و گمان های مختلفی وجود دارد. برخی از بازیکنان و تحلیلگران بر این باورند که شرکت تیک تو اینتراکتیو هرگز بازار پرسود و پردرآمد پلتفرم رایانه شخصی را از دست نمی دهد و در نهایت شاهد عرضه این عنوان روی پی سی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز خواهیم بود. از طرفی، چندی پیش استودیوی راک استار گیمز در شبکه اجتماعی توییتر با انتشار یک توییت، اشاره کرد که کاربران پلتفرم پی سی منتظر عرضه نسخه رایانه شخصی بازی Red Dead Redemption 2 نباشند!

با این وجود، شواهد امر گویای این موضوع است که بازی رد دد ردمپشن 2 در سه ماهه پایانی سال میلادی 2019 روی پلتفرم رایانه شخصی منتشر می شود. در همین رابطه، یک فروشگاه اینترنتی سوئدی به نام MediaMarkt صفحه مخصوصی برای فروش نسخه رایانه شخصی بازی Red Dead Redemption 2 در فروشگاه خود ایجاد کرده است. بر اساس ادعای این خرده فروش، به نظر می رسد که بازی مذکور در روزدهم دی ماه سال 98 (سی و یکم ماه دسامبر سال میلادی 2019) منتشر خواهد شد. هرچند، شرکت راک استار گیمز کماکان واکنشی از خود در قبال چنین شایعه ها و گزارش هایی نشان می دهد و از طرفی هم، این تاریخ چندان معقول و منطقی به نظر نمی رسد.

همچنین، در حال حاضر با پرداخت مبالغ 59.99 دلار، 79.99 دلار و 99.99 دلار به ترتیب می توانید نسخه های استاندارد، ویژه (Special Edition) و آلتیمیت (Ultimate Edition) این عنوان ویدیویی را از طریق دو فروشگاه ایکس باکس لایو و پلی استیشن استور خریداری کنید. توجه داشته باشید که در صورت پیش خرید این بازی از مزایا و هدایایی نظیر دریافت 500,000 پول درون بازی جی تی ای در بخش آنلاین، دریافت پول بیشتر در بخش داستانی بازی، کیت The Outlaw Survival و اسب جنگی (The War) بهره مند خواهید شد.

حال، دیدگاه شما در رابطه با آغاز پری لود بازی Red Dead Redemption 2 و حجم فوق العاده زیاد آن چیست؟ به نظر شما، بازخوردها و واکنش های منتقدان و بازیکنان در خصوص تازه ترین اثر ویدیویی استودیوی راک استار گیمز چگونه خواهد بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر