نسخه پیش بتای Final Fantasy XV هم اکنون در دسترس می باشد

چند روز پیش آقای Satoshi Kitade، برنامه نویس بازی Final Fantasy XV به صورت رسمی اعلام کرد که ساخت نسخه Pre Beta عنوان Final Fantasy XV به اتمام رسیده است.

نسخه پیش بتای Final Fantasy XV هم اکنون در دسترس می باشد

به گزارش کلیک ، خبر دیگری درباره این نسخه از عنوان فاینال فنتسی منتشر شد که بنا به اطلاعات منتشر شده، هم اکنون کاربران کامپیوترهای شخصی و کنسول پلی استیشن 4 می توانند نسخه پیش آزمایش بازی Final Fantasy XV را تجربه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

اگر شما یکی از طرفداران سری بازی Final Fantasy هستید از شنیدن این خبر خوشحال نشوید! بنا به گفته آقای Satoshi Kitade، برنامه نویس بازی Final Fantasy XV ، نسخه پیش آزمایشی این عنوان فقط برای سازندگان این عنوان در دسترس قرار گرفته و کاربران عادی و گیمرها نمی توانند هم اکنون این نسخه را تجربه کنند.

برنامه نویس ارشد بازی فاینال فنتسی XV به صورت رسمی اعلام کرد که نسخه پیش آزمایشی بازی هم اکنون برای کنسول پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفته اما هنوز قسمت های زیادی مانند میزان استفاده از حافظه رم، بهینه سازی ها و تنظیمات های دیگر و... نیاز به تنظیمات دارند و باید تغییراتی را در برخی قسمت ها اعمال کنند.

به دلیل اینکه نسخه دموی این عنوان که Episode Duscae نام دارد، به صورت صحیح بهینه سازی نشده بود در زمان انتشار این بازی شاهد وجود باگ های زیاد و نبود قابلیت ملق زدن در این عنوان بودیم.

آقای Satoshi Kitade در این باره این چنین گفت که حافظه رم بسیار محدود است و باید از این حافظه برای بخش فیزیک بازی استفاده کرد. سازندگان بازی های ویدیویی در تنظیمات و بهینه سازی های نهایی باید برخی قابلیت ها را قربانی قابلیت های دیگر کنند. به طوریکه در نسخه نهایی ممکن است قابلیت هایی از بازی حذف شوند. به خاطر وجود منابع محدود، سازندگان بازی های ویدیویی در هر لحظه باید تصمیم بگیرند که چه قابلیت هایی را در بازی قرار دهند و چه قابلیت هایی را بخاطر این منابع محدود از بازی حذف کنند تا نسخه نهایی بازی به شکل صحیح بهنیه سازی شود.

برای وجود قابلیت ملق زدن در بازی Final Fantasy برنامه نویسان و سازندگان این بازی باید تمام منابع و برنامه نویسی ها و کد نویسی های صورت گرفته را در حافظه رم قرار دهند. بنا به گفته سازنده این بازی، امکان قرار دادن این قابلیت در نسخه بتای بازی وجود نداشت. حال طبق منابع معتبر خارجی، در بروز رسانی جدید این عنوان، شاهد اضافه شدن این قابلیت به بازی خواهیم بود.

آقای Satoshi Kitade در ادامه گفت که ساخت نسخه بتا و ساخت نسخه نهایی بازی Final Fantasy XV متفاوت است. برنامه نویسان در نسخه بتا محدودیت های زیادی دارند که در نسخه نهایی این محدودیت ها وجود ندارند. به همین خاطر نسخه نهایی بازی قابلیت های بیشتری از نسخه دموی این عنوان خواهد داشت.

همانطور که در بالا مطالعه کردید، نسخه پیش آزمایشی بازی Final Fantasy XV هم اکنون برای کنسول پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفته اند، اما این موضوع بیانگر انتشار این بازی برای پلتفرم پی سی نیست! آقای Satoshi Kitade تاکید زیادی بر روی این موضوع کرد و ایشان گفت که عرضه نسخه پیش آزمایش برای کامپیوتر شخصی بیانگر ساخت این بازی برای این پلتفرم نیست! ایشان ادعا می کند که سازندگان بازی Final Fantasy XV، ابتدا بازی را برای پلتفرم پی سی تولید کرده اند و سپس روی این نسخه بهینه سازی های زیادی انجام گرفته و در نهایت این بازی برای کنسول های نسل هشتم عرضه می شود.

اگر شما از آن دسته گیمرهایی هستید که علاقه دارید بازی Final Fantasy XV را بر روی کامپیوتر شخصی تجربه کنید، نگران نباشید! آقای Hajime Tabata، کارگردان بازی Final Fantasy XV ، در مصاحبه ای که در نمایشگاه بزرگ گیمزکام صورت گرفت، اعلام کرد که اگرچه این بازی در حال حاظر برای کنسول های نسل هشتم ساخته می شود، اما ممکن است پس از انتشار این بازی برای کنسول های نسل هشتم، با کمی تاخیر برای پلتفرم پی سی نیز منتشر شود.

شایان به ذکر است که بازی Final Fantasy XV در تاریخ نامشخصی در سال 2016 برای کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن 4) توسط کمپانی Square Enix منتشر خواهد شد.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص نسخه پیش بتای بازی Final Fantasy XV چیست؟ به نظر شما این عنوان برای پلتفرم پی سی نیز منتشر خواهد شد؟ دیدگاه ها و نظرات خود را حتما با ما در میان بگذارید.

منبع: وبسایت dualshockers

ارسال نظر