هدبند مخصوص خواب Dreem، تجربه خوابی راحت و عمیق

کلیک-شرکت Rythm هدبند هایی مخصوص خواب طراحی کرده است که با کنترل عملکرد مغز ،خوابی راحت و عمیق را برای انسان به ارمغان می آورد.هدبند مخصوص خواب Dreem با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه می شود.شرکت Rythm محصول جدیدی تولید کرده است که به هدبند مخصوص خواب شهرت یافته است. این هدبند مخصوص خواب Dreem نام دارد که تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد مغز دارد.در واقع عملکرد هدبند به گونه ای است که در تمام جهات کیفیت خواب کاربر را افزایش می دهد. اولین قدم هدبند مخصوص خواب ،افزایش سرعت رفتن به خواب عمیق است.این هدبند با کنترل صدای محیط خواب عمیق تری را برای کاربر به ارمغان می آورد و احتمال پریدن از خواب با صداهای کم را کاهش می دهد.

هدبند مخصوص خواب Dreem، تجربه خوابی راحت و عمیق

شرکت Rythm محصول جدیدی تولید کرده است که به هدبند مخصوص خواب شهرت یافته است. این هدبند مخصوص خواب Dreem نام دارد که تاثیر مستقیمی بر روی عملکرد مغز دارد.در واقع عملکرد هدبند به گونه ای است که در تمام جهات کیفیت خواب کاربر را افزایش می دهد. اولین قدم هدبند مخصوص خواب ،افزایش سرعت رفتن به خواب عمیق است.این هدبند با کنترل صدای محیط خواب عمیق تری را برای کاربر به ارمغان می آورد و احتمال پریدن از خواب با صداهای کم را کاهش می دهد.

هدبند مخصوص خواب Dreem ،تجربه خوابی راحت و عمیق

با هدبند ویژه خواب شما هیچ گاه دیر بیدار نمی شوید، زنگ هشدار مخصوصی بر روی این هدبند قرار دارد که کاربر را به راحتی از خواب عمیق بیدار می کند.هدبند مخصوص خواب کیفیت خواب شما در شبانه روز را زیر نظر دارد اگر عواملی باعث پایین آمدن کیفیت خواب شما باشد،این عوامل را گوشزد کرده و راه هایی نیز برای برطرف کردن آن پیشنهاد می کند. هدبند Dreem راه های پیشنهادی خود را از طریق اپلیکیشن مخصوص در اختیار کاربر قرار می دهد. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و iOSدر دسترس است و با نام Dreem عرضه شده است.

هدبند مخصوص خواب Dreem ،تجربه خوابی راحت و عمیق

هدبند مخصوص خواب Dreem ،تجربه خوابی راحت و عمیق

قیمت هدبند مخصوص خواب Dreem در حالت پیش فروش ۳۴۹ دلار است.

ارسال نظر